۱۳۸۵ شهریور ۲۶, یکشنبه

توهم



امشب شبکه دو , چه فیلم توپی داد !ا
نه فکر کنید فقط این
همه یه در میون اون وری هستیم و چسبیدیم به اینجا
خدا رو چه دیدی شاید من هم سال ها پیش مردم
شاید حتی در اون تصادف بعد از مرگ بر نگشتم ؟
به تصور زنده بودن
دائم فریاد می زنم کسی چرا من رو نمی بینه ؟
مثل موقعی که خواب می بینم , نمی دونم الان در رویا هستم , یا وقتی که خوابم ؟
یا من خواب شب پره رو می بینم یا من بخشی از رویای او هستم ؟
هر چی می کشیم از این عالیجناب من است . دورم خط قرمز کشیده و از کل تفکیک می کنه
نه تنها من ! همه گیریم , فکر می کنیم زندگی می کنیم
من توهمی بیش نیست ساخته ذهن مکار خودم
من آنم که رستم بود پهلوان ؟
شاید ما نور ستارگان مرده ای باشیم که وقت تجربه زمینی اش حالاست ؟ تصویری از زمان
کن فه یکون ؟

۲۶ نظر:

  1. too shenakhtane khoda avare boodim....hala fahmididm khodmoonam nemidoonim hatta ki hastim!!!!

    پاسخحذف
  2. سلام زندگی هم رویاست. امروز در تلاطم و روز بعد وقت تمام می شود و ما برای این رویا تعبیر خوشی نیافتیم

    پاسخحذف
  3. khaledidi in chi mige?
    khodam midoonam afsorde shodam amma kojaye zendegi tanhaii shirin mishe?in nemidoone baade kolli kooh kandan taze didam poshte kooh koohestane....in ke nemidoone daram misoozam ....

    پاسخحذف
  4. نمیدونم اندازت چقدره جناب مسافر....اما معلومه اینقده بزرگ نیست که بتونه تو خودش جا بده خاکستر اتیشم منو......
    تو که نمیدونی بعد شیکستن کوه کوهستانی دیدم که اخرش حتی دیده نمیشد....
    باز کیمیا بود که هولم داد واسه ادامه یه شیکستن....اگه نه نشسته بودم و این شیرینی رو که میگی رو حتی نمیخواستم....

    پاسخحذف
  5. متاسفانه نيمي از مردم ما از تاثيرات جانبي جنگ چه در دوران كودكي يا بزرگسالي بي بهره نمانده و دچار نوعي افسردگي هستند .
    بخصوص در آدم هاي تنها اينن به شدت ديده ميشود . گروهي به ابتذال روي مي آورند و پشت آن گم مي شوند و گروهي به انزوا و خود را از آينه پاك مي كنند .

    پاسخحذف
  6. به ياد دارم روزي گفتي شايد مسافرم ؟
    كسي كه جايي به نام موطن و ريشه نداشته باشد هميشه مسافر است . البته به نوعي در زندگي خودم هم رهگذري بيش نيستم .
    اما اكنون در موطن مادري هم مسافرم . خودم را در كوله پشتي جواني جا گذاشتم و هر گز نيافتم .

    پاسخحذف
  7. ببخش اگر خطا كردم
    ببخش اگر خطا بودم
    ببخش اگر تو را آزردم بانوي در غربت . شب كنسرت را به خاطر بياور . نوشته هايت هنوز آنجا است . چرا از خانه به در نمي شوي ؟

    پاسخحذف
  8. دلت گرفته است بانو ؟
    سكوت سرشار از سخنان نا گفته است بانو
    اما سكوت تو تلخ است بانو

    پاسخحذف
  9. man faghat ashegham....talghin nemikonam...hastam...

    پاسخحذف
  10. سلام بانو . امیدوارم دنبال زنده یا مرده بودنت نرفته باشی و برنگردی .
    لطفا سکوت را بشکن که احساس خیلی تلخی به من می گوید اتفاق بدی در شرف وقوع است .
    خواهش می کنم
    خواهش می کنم
    اگر مشکل منم قول میدم دیگر سکوت اختیار کنم

    پاسخحذف
  11. khale ! negaran shodamaaa...toro khoda to dige nazar entezar khoshkam kone...

    پاسخحذف
  12. سلام اتفاقي افتاده ؟
    من الان زنگ ميزنم و خبر دقيق رو بهتون مي دم. اون كيميا كه من مي شناسم عزرائيل و جواب مي كنه . شايد رفته سفر ؟ سكوتش تازگي نداره . من خبر ميدم

    پاسخحذف
  13. موبايل خاموشه و خونه كسي جواب نميده . فكر كنم طبق معمول سفر باشه . نترسيد بادمجان بم افت نداره . اون چيزيش نميشه . قول ميدم يك جايي الان خوشه .
    خبرگزاري نازي اولين خبر رو بهتون ميده

    پاسخحذف
  14. فكر كنم يا رفته باشه شمال يا طبق معمول بندر

    پاسخحذف
  15. ghorboonet nazi... khob khabari shod bazam begiaaa

    پاسخحذف
  16. Man to omram enghad cher pert az ye nafar nadide bodam , zehneh ye nafar che ghad mitoneh cherto pert doros koneh age kasi midoneh begeh?

    پاسخحذف
  17. من هم در عمرم ایه همه عقده را یک جا در کسی ندیده ام . وگرنه به این راحتی به خودت حق نظر نمی دادی . خودت رو در اولین غرصت به روانپزشک معرفی کن .یا اگر وقت کردی به آینه نگاهی بنداز

    پاسخحذف
  18. too in ye mored bahat moafegham amoo mosafer.....

    پاسخحذف
  19. salam.....
    khastam koli benevisam didam ein farang rafteh va ein mim hame chiz goftan pas man migam tavallodet mobarak
    be har hal to az hame nazar khosh shansi migi na beshmoram

    پاسخحذف
  20. من خواب ديده ام که کسي مي آيد

    من خواب يک ستاره قرمز ديده ام

    و پلک چشمم هي مي پرد

    و کفشهايم هي جفت مي شوند

    و کور شوم

    اگر دروغ بگويم

    من خواب آن ستاره قرمز را

    وقتي که خواب نبودم ديده ام

    کسي مي آيد

    کسي مي آيد

    کسي ديگر

    کسي بهتر

    من پله هاي پشت بام را جارو کرده ام

    و شيشه هاي پنجره را هم شسته ام

    کسي مي آيد

    کسي مي آيد

    کسي که در دلش با ماست در نفسش با ماست در صدايش با ماست

    کسي که آمدنش را

    نمي شود گرفت

    کسي از باران از صداي شرشر باران از ميان پچ و پچ گلهاي اطلسي

    ...من خواب ديده ام

    فروغ فرخزاد

    پاسخحذف
  21. مرا نشناسي
    ولي دستم را بگيري و از ازدحام ِ خيابان عبورم دهي!
    حالا مي روم كه بخوابم
    خدا را چه ديده اي
    شايد فردا
    به هيئت پيرمردي برخواستم
    تو هم از فردا
    دست ِ تمام پيرمردان ِ وامانده در كنار ِ خيابان را بگير!
    دلواپس نباش
    آشنايي نخواهم داد
    قول مي دهم آنقدر پير شده باشم
    كه از نگاه كردن به چشمهايم نيز
    مرا نشناسي

    پاسخحذف
  22. 1

    ديگر ساعت بر دست ِ من نخواهي ديد!
    من بعد عبور ِ ريز ِ عقربه ها را مرور نخواهم كرد!
    وقتي قراري ما بين ِ نگاه ِ من
    و بي اعتنايي نگاه ِ تو نيست
    ساعت به چه كار ِ من مي آيد؟
    مي خواهم به سرعت ِ پروانه ها پير شوم
    مثل ِ همين گل ِ سرخ ِ ليوان نشين
    كه پيش از پريروز شدن ِ امروز
    مي پژمرد!
    دوست دارم كه يك شبه شصت سال را سپري كنم
    بعد بيايم و با عصايي در دست
    كنار خياباني شلوغ منتظرت شوم
    تا تو بيايي

    پاسخحذف
  23. khale bebin in cheghad bigharar shode?!!!!!!!!
    hala ma chikar konim? nemishe ye nedaii bedi?

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...