۱۳۸۵ مهر ۷, جمعه

دبیرستان مرجان


دختر مدرسه‌ای که بودم می‌رفتم ، دبیرستا‌‌ن‌مرجان خیابون‌کاخ؛
نه جان‌تو ، مال صدسال پیش نیست
من جزو عقب مونده هایی بودم که بقول فرنگی‌ها ( بوی ـ فرند ) نداشتم   

و اونجا مد بود همه با ماشین‌های آخرین مدل بری‌فرندها بیان و برن
اما منه عقب مونده مثل همیشه، تحت الحفظ مثل بچه آدم با سرویس می‌اومدم و با همون برمی‌گشتم
البته بچه درس خونی هم نبودم
نمی‌دونم چطوری ولی بخیر گذشت
نه اینکه فکر کنید بچه مثبت بازی و اینها .

نه از خنگی توباغ نبودم .
ولی آقا حالی می‌کردیم توی این باغ دبیرستان مرجان .

همه بچه درباری های آخرین مدل و من مثل گاگول‌ها که هیچ ربطی به اونها نداشتم. 
فکر که می‌کنم، زیباترین سال‌های زندگی من در پی هراس خانم والده بیهوده رفت و من حتی یک‌بار هم موفق به تست این بوی‌فرندهای آلامد نشدم
و از فرط حماقت اولین آرسن‌لوپنی که سر راهم سبز شد،

قاپم رو دزدید و برد
الان با گذشت این‌همه سال من ماندم و ابهام تجربه‌های آن‌چنانی،

این‌چنینی،  دخترای دبیرستان مرجان


۶ نظر:

  1. hehe ! khale az hamoon avalesham kheyli maghrooor boodi:d
    bavar kon alan sedaye in amoo koochike hesabi dar miyad:d

    پاسخحذف
  2. سلام بانوان گرام . این بانوی شب ریا می کند و می گوید از خنگی ما هم لابد به قول شما باور کنیم نه از غرور . ولی من می دانم که در آن دبیرستان چه خبرها که نبود . من را هم به یاد خاطراتم در دکتر هشترودی انداختی . به گمانم از همان زمان دلم را بردی و نفهمیدیم
    گو اینکه من از شما بزرگتر هستم

    پاسخحذف
  3. به گمان دبیر ادبیات شما همین حالا در تلویزیون حودمان شاغل باشد . من آنجا اسمش را شنیده ام . مایل باشی تحقیق بیشتر می کنم

    پاسخحذف
  4. یکباره قلبم لرزید
    نگاهش تمامی وجودم را لرزاند
    گم شده بودم ، در بیکران نگاه تو گم شده ام

    پاسخحذف
  5. ey amoo koochike!man midoonam shoma bozorgtari...
    amma ye amoo seyed hast ke ghable shoma amoo shode...khalam midoone...vase ine shodi amoo koochike.....ok?
    nemidoonam koja rafte?!!!!!
    khale midooni to?

    پاسخحذف
  6. پس با عرض ارادت خدمت عموی بزرگ . من در کوچکی آماده و بسیار هم عرض کردم که شاکر و مسرورم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...