۱۳۸۵ شهریور ۱۹, یکشنبه

باور


راستش كلي تب دارم ولي نمي‌تونم بخوابم , بايد حتما چيزي بگم
جنس‌هاي جور و ناجور
دل هاي شكسته ، ترك خورده
راه هاي نيمه , نيمه رفته
روزگاري من همه‌جور باور و دل داشتم
از نوع بلوري
كريستال , رنگي , ساده
حتي گل‌مرغي‌
هايي كه از خانم‌جان به ارث برده بودم
باو‌هاي كودكانه اين فيلم‌
هاي هندي
باور فولادي , سنگي يا حتي مخملي
باورهاي بنفش , آبي و صورتي
اما امروز در پيچ وتاب تب و رختخواب ديدم هيچ كدام‌شان را سال هاست كه نديده‌ام ! يا از من گرفته‌اند و يا خورد شده
اما نميشه بي باور و اميد زندگي كرد . با كارگاهم ميروم تا باوري نوين بسازم . باوري پاك و زيبا . باوري كه وحدت وجود را در خود جاي دهد و هيچ كس تنگش نيايد
باوريي كه اجازه نده تب كنم يا از شكستنم در .............. قطره اشكي بريزم و و رو به تنفر كشم كه نامردمان بي‌
رحم اشك , تلخم را درآوردند
باورهايي بيمه . من حق ندارم با ساده‌
لوحي اجازه بدم حريمم را به آتش بكشند
پس باوري لازم دارم ضد حريق
اول بايد عشق را فراخوانم
آي عشق
آي عشق
چهره آبي‌ات پيدا نيست
قصد و اراده‌ام را به جهان عشق مي‌گشايم و گل‌باور جديد را از خاك عشق بر ميدارم
خداوندا عشق را برهمه ما حادث کن
من اصولا انقدر مریض نمیشم ! خیلی عجیبه , چی باعث شده ضعیف بشم ؟
تاریکی عشق؟
ممکنه کسی باور عشق را درم شکسته باشه ؟
نمي دونم شايد هم هذيان تب باشه ؟ بيشتر مقدور نيست . مانيتور جلوي چشمم عربي مي‌رقصه . برم كمي استراحت كنم . كالبد انرژي رو به كيهان بفرستم
انرژي شفا بگيرم و برگردم


جان من موزیک جدید رو حال می کنی ؟

۹ نظر:

  1. حیف باورهای رویایی و لطیف تو نیست که شکسته شوند ؟
    باورهایی الهه گون و شفافی که هنوز هم می دانم داری . وگرنه این طور جسورانه از نیازهایت نمی گفتی و آن ها را حق طبیعی خود نمی دانستی

    پاسخحذف
  2. چه تصادف جالبی ؟ منتخب من هم از آلبوه آخر ابی دقیقا همین ترانه است !

    پاسخحذف
  3. سوپ گرم بخور . استراحت کن و مواظب خودت باش.
    بعد که خوب شدی کفش های مان را در می آوریم و روی کاشی های خیس کودکی آزادانه می دویم و پروانه ای می گیریم . ظرف های باورهای بلوری را در خواهیم آورد و آن ها را در حوض خواهیم شست . خشک می کنیم دوباره به قلبمان باز پس خواهیم داد
    بیا تا دوباره کودک شویم و آزادانه از درختهای نازک خیال بالا رویم
    بیا تا زندگی را تجربه کنیم؟

    پاسخحذف
  4. ببخش خانم خاله زاده اگر می دانستی چقدر خاله ات را دوست دارم . این گونه نگاهم نمی کردی .
    همه راه ها را به رویم بسته
    مدافعین عشق یاریم کنید تا عشق مردانه را هم روئیت کنید

    پاسخحذف
  5. elahi bemiram khale:( chera mariz shodi.....khoob sho zoooooodddddddd.....in mosafer ye jomleye dorost age bege oonam ine ke soop bokhori...albatte man ghossam migire ke oonja nistam ke khodam barat dorost konam:(
    movazebe khodet bash khale
    har rooz ye darse jadid az kelasaat migiram amma maghzam enghade bozorg nist ke betoonam shagerde aval besham feshorde shode kelasaat ....ishalla hamishe bashi baraam.

    پاسخحذف
  6. این موزیک فقط کمی مانده تا جنون بکشاندم
    من از من مردم و با تو شدم ما

    پاسخحذف
  7. TAvalod tAvAlod TAvalod TAvalod tAvAlod tAvAlod mobarak ta RUZESH UNja ro beterekunim

    پاسخحذف
  8. nAnkone mARIZI MASLaHati gereftEEEEEEEEE AZ MEHMuniiiiiii JIM BEZANI ?

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...