۱۳۹۳ فروردین ۲۹, جمعه

بستنی اکبر مشتی



یه زمانی سایت بی‌دل برو بیایی داشت و مداوم به سلیقه‌ی من به روز بود
ان‌قدر فیلترش کردن که خسته شد و زد به کوچه خاکی
در نتیجه رگ حیاتی موسیقی‌ این‌جا مسدود و دلم لک زده برای ترنمی خوش
موسیقی رویایی
یا شوری حیات بخش
شما ها که ان‌قدر باحال و به روز هستید می‌شه بگید آخرین کار خوب و مشتی که شنیدید چی بود؟



وای خدا روم سیاه
دست خودم نیست همین‌ شکلیام
همین‌که داشتم می‌نوشتم " کار خوب و مشتی" حواسم پر کشید و رفت سمت اگه گفتی چی؟
بستنی اکبر مشتی
وای چنی دلم بستنی خواست
اما فکر نکن برای شکم آواره‌ی کوچه و خیابون بشم
این قلم هم یاد بگیرم خودم تولید کنم
با جهان قطع ارتباط خواهم کرد
چون سال‌ها خودم رو برای تنها در جنگل زیستن ان‌قدر آماده کردم
که بدونه وابستگی به جهان پر از نفر و اهل بیت به تنهایی زندگی کنم و لنگ چیزی نمونم
فکر می‌کردم الانا باید تنور چلک آماده شده باشه و چون بزنم برای نان ضهر
آخه من مخلص نونم
با برنج میونه‌ای ندارم
نون باشه هیچی نباشه
نه چای احمد عطری و سیگارم هم باید باشه تا بتونم زنده بمونه
گور بابا باقی اون چیزایی که هیچ وقت نداشتیم و نفهمیدیم
اونا داشتن و ما نداشتیم، اینا دارن و مانداریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...