۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

LOST - mh370

  



پنداری آخرین کسی که سریال lost  رو دیده منم
یعنی وقتی سه فصل دوبله‌ی ایران فیلم تموم شد، باید باقی رو یک‌جا گیر می‌آوردم
در نتیجه حمعه عصر بسته‌ی مزبور تحویل گرفته شد
وقتی درباره‌ی بهابل این‌جا می‌گفتم و این‌که، ان‌قدر هر چه می‌نوشتم بلا می‌شد به سر زندگی خودم
بعد فکر می‌کردم چندتا از شما فکر می‌کنید من خلم؟
فاصله‌ی من تا باقی باور انسان خدایی و قدرت جادویی نهفته در اوست
برگردیم به سریال بسیار درست و حسابی گمشدگان
بماند که منظور نویسنده و سازنده می تونه در جهان زمینی و دنیوی خودمون هم مفهوم داشته باشه و خاطره‌ی مدینه‌ی فاضله‌ای که
بی‌برو برگرد هر یک یکی داریم و خاطره‌ی گنگی گاه اشک‌مون رو درمی‌آره
اما قدرت صوت و کلمه، قلم و اون‌هایی که مثل من دیوانه وار پیگیر این مجموعه بودن نتیجه می‌شه 
احساس عریبی که الان بعد از دیدن چند اپیزود از فصل چهار وجودم رو فرا گرفته
youtobe رو برگ برگ کردم بل‌که فصل 4 اپیزود 2 و 7 رو پیدا کنم این‌جا بذارم نبود
یه آدم بی‌مزه برداشته بخشی از قسمت مورد نظز من رو  رو اون‌جا گذاشته و خودش کلی روش پابرهنه رفته
اما منظورم برای اون‌هایی‌ست که این فیلم رو دیدن
انگار وقایع این سی و چند روز رو در ده سال پیش ببینیم
منظورم پرواز مالزی‌ست
و حتا اپیزود 7 که جعبه‌ی سیاه هم پیدا شده که هیچ هواپیمای جعلی با مسافران و ... همه بازسازی شده موجود است
یعنی خبری جعلی از مسافرانی که هم‌چنان در جزیره‌ای سرگردانند
البته باید ته تا شش قسمت را دید و بعد قضاوت کرد
این‌که واقعن  سقوط اتفاق افتاده؟
نه؟
هر چه که هست به کار الان من همین بخش ها می‌آد و 
این‌که این سناریو ده سال پیش به‌وجود اومده
کلی از توجه انسان خدایان انرژی گرفته و بعد هم
غلط نکنم عینن اتفاق افتاده
یعنی امیدوارم حالا که شده همه‌اش شده باشه


حضرت والده سلطان یک فیلم وی‌اچ‌اس داره مال سی سال پیش
مستند درباره نوستراداموس و پیش‌گویی برج‌های دوقلو با این تفاوت که به‌جای هواپیما
در بازسازی تصویر پیشگویی‌ها، یک هلیکوپتر محکم می‌کوبه به برج اول
یعنی در ذهن و باور سازنده جا نداشت کسی بتونه با هواپیمای ایالت متجده چنین جسارتی کنه
یا ایالت متحده‌ی مزبور دست به کار به روز کردن پیشگویی‌ها و فیلم‌های هالیوودی شده؟
می‌شد پشت نوستراداموس پنهان شد و آن کار دگر کرد
این بوئینگ هم که می‌گن کلی محموله‌ی خاص بارش بوده که مورد توجه یانکی‌هاست
حالا راست و دروغش با خداست
ولی مواظب هر چه  تصور می‌کنیم ، به زبان می‌آریم باشیم
که به قول شیخ خوان: انسان پیوندگاه زمینه
و تا حال ما خوب نشه، حال زمین عوض نمی‌شه





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...