۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

خدای نادیده










يعني تا لمسش نكني،  باورمند نيست؟
اونی که می‌گه شما از روح من با خود دارید، شما صغیر نیستید الا نزد من و ... اختیار کل انتخاب‌ها رو به خودت واگذاشته تا محتاط‌ تر عمل کنیم و هوشیارانه در لحظه‌ی حال و در ارتباط با مرکز وجود "روح الهی " باشیم
حال نمی‌ده؟

نمی‌دونم این چه بدبختیه که حاضریم هر ساخته‌ی دست بشر رو عبادت کنیم
مگر خدای نادیدی؟
تازه قران که می‌گه بر روی صلیب نمرده و کسی شبیه‌ش مصلوب شد؛‌  کسی حال نمی‌کنه
حتمنی باید اون بالا مرده باشه ، بعد دوباره زنده شده باشه و با جسم غیب شده باشه تا به دل بچسبه؟
 ماشا.. هر روزم از یه جا قبری سربرمی‌آره که متعلق به ایشان و خاندان نبوتش بوده
فکر کنم   اواخر دنیا   تمام مقدسات از تقدس افتاده باشند با این همه کشفیات 
اینم که باز غیبی می‌شه، اه لاکردارا شماها اصولا با هیچ چیز غیبی حال نمی‌کنید
ممکنه باشه ممکنه نه
خدام که همینه
سی چی مال برخی متفاوت می‌شه؟ 

ببخشید
با شما نیستم
دارم به خودم می‌گم
خب درد بگیرید همگی، مگه بنا نشد یکتا پرست باشیم؟
خدا نادیدنی
یعنی تا ابد ما بنا نیست از این گوساله پرستی دست برداریم؟
رحمت به پدر  خالق اینترنت و مهپاره که کلی ما رو از هپروت در می‌آره
صبح هنوز چشمم به تمام باز نبود که با جمعه‌ی مقدس سینه به سینه شدم
شما بگو کجا؟ هرکجایی که مسیحی هست
هم‌چی برق سه فازی از سرم پرید که، اه ه ه ه اینا که بدتر از مان
فکر می‌کردم این بت پرستی‌ها مخصوص جهان سوم و بخصوص ما ملت ایرانه
نگو اینا از پشت کت و کول ما رو بستن
خب اگه اروپایی‌ها، امریکایی‌ها، شیک‌ها خودشون رو به زمین گرم می‌زنند
ما که یه عمره خودمون این‌:اره‌ایم
یعنی خدایی که نشه باهاش داد و ستد داشت به چه کار می‌آد
از کجا باور کنیم که حتمی هست
حالا باز اینا که بهشون دخیل می‌بندیم و براشون گیس می‌کنیم و ..... اینا یه سابقه‌ی تاریخی دارن
که یه کسانی یه وقتی شاهد حضورشون بوده باشن
خدا چی؟
نه کسی می‌دونه واقعا هست
نه کسی به تمام می‌تونه بهش ایمان بیاره و وا بده
تازه اگه خدا بود که نمی‌اومد بگه: هوی... همه‌تون می‌تونید مثل من خدایی کنید
قدر خودتون، ما را بس
خدایی که صبح تا شب خودش رو نشون نده و غایب باشه از امام زمان هم بدتره
باز اونم یه کسانی یه وقتی شاهد تولدش بودن
این کجا که هیچ پیدا نیست بوده یا نه


ای خدا بی‌خود نیست ما این همه شر و بلایا رو به زمین دعوت می‌کنیم
بعد سر بالا می‌گیریم و می‌گیم: نمی‌خوای بس کنی؟ عزرائیلت مرخصی لازم نداره؟ ..... و اینا
 پناه من فقط تو
هر چه نادیدنی تو عزیز تر
به من نزدیک تر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...