۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد



تا حالا به این فکر کردی که، در جهانی که از ضدین تشکیل شده
و خیر و شر معنایی ذهنی‌ست و قابل تعریف نیست
ما چرا فکر می‌کنیم باید یک الگوی خیری برای خودمون بسازیم
که هم خدا رو خوش بیاد و هم خلق خدا
در جایی که همه خیر من برای دیگری شر می‌شود
من چطور به خیریت خود
عملم
رفتار و تصمیمات فیلسوفانه‌ای که به خیال خودم می‌گیرم
مطمئن باشم
به عبارت لری
حالا خیلی لازمه
زندگی انقدر سخت باشه که آدم هر لحظه فکر کنه زیر ذره بین شماست و باید از یه پلی رد بشه
پلی بین من تا من. یا بهتره بگم از من تا من
خب پس برای چی آوردی این من؟
یادش بخیر دقایق نزدیک افطار که من دچار رعشة عرفانی می‌شم و دیگه طاقت ندارم و خل می‌شم
غلط نکنم دیگه داره نزدیک افطارم می‌شه
یا با همای سعادت
یا با جناب مرگ
خوبه باز آخر همه زندگی که نفهمیدیم بالاخره چیش درست یا غلط بود
به این یکی ایمان داریم که هست
مرگ تنها تجربة فوق سری برابر چشم
مثل رویا
تجربة کوتاه جهان دیگر
بسه دیگه معلومه از وقت خوابم گذشته و به‌قول قدیما
خانم عاطفی قصه‌اش رو هم گفته و من به دریافت پارازیت کیهانی رسیدم

۴ نظر:

  1. salam.javabi azatoon nemishenidam va fekr kardam shoma ham az tayefeye mordegane zende namayid.az babate in fekr ozr mikhham.mamnoonaz nazar va lootfetoon.doost daram sohbat konam ba shoma. ba kasani ke hargez shayad nabinam. vali ....

    پاسخحذف
  2. سلام
    بذار به پای بیسوادی من و بلاگر و بازی‌هاش که نمي دونم جن گرفته‌اش یا اون جن رو
    به هر حال هفته پیش پست شرمندگی این مقوله را نوشتم
    من هستم
    تو هم باش

    پاسخحذف
  3. من به ياران – همچنين سپيده دمان و تراوت زيبايي پارسايي) سلام ميکنم)
    خير و شر- خير مگر تضادي دارد؟ خير حقيقت است . شر ساخته انديشه ما هست. ما شر را در مقابل خير قرار ميدهيم و ميگوييم که اين دو متضاد هستند. اگر اين دو متضاد هم بودند پس خوبي و يا همان خير بايد ريشه در بدي داشته باشد و از دل هم بيرون امده باشند. مانند شب روز که با هم مرتبط هستند.در صورتيکه چنين نيست. اگر اشتباه هست بگوييد. شايد هم من منظرتان را بد فهميدم . اما چگونه معني خير ذهني هست؟ ح _ ش

    پاسخحذف
  4. درست همین است که گفتی
    و در جایگاهی که این دو در حقیقت با هم کامل و بی‌یک‌دیگر ناقض هم
    پس چه جای داوری و مراقبت
    مراقبه
    مراقبه از هر لحظه اکنون؟
    شاید بهتر باشد اندکی کودکانه تر زندگی را بازی کنیم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...