۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

سلام صبح جنگی همه بخیر



جنگی دیگه
محبت که بلد نیستید
می‌مونه جنگ و خودخواهی
به مقبرة اعیانی پدر تلخ که شماها همه با خودتون قهر هستید
منو باش می‌خوام به کیا عشق رو یادآوری کنم؟
البته این‌که چیز تازه‌ای نیست و ما هنوزم بهش عادت نکردیم
می‌دونی هر روز چند نفر دنبال یه صبح بخیر عاشقونه سرچ می‌کنن و به این‌جا می‌رسن؟
خب ما که خودمون یه عمره انواع صبح بخیر عاشقانه و نیمه عاشقانه رو تمرین کردیم و هی به دیگران گفتیم
خودمون هیچی؟
نه کسی دنبال پیدا کردن جملة زیبایی می‌گرده
نه کسی هست که بگرده
نه اصولا شانس دارم که اگه کسی باشه
بگرده
مدلم از آغاز آفرینش فطرتا پست و خر بوده. همیشه حاضرم تنها بمونم اما یه چیز حسابی گیرم بیاد
اونم که شرمنده
هنوز گیرمون نیامد
آخرین عشق که یادمه با انواع اخبار جنگ و سیاست سی‌ان‌ان‌ صبحش رو آغاز می‌کرد و من در جبهه‌های نبرد امریکا صبح چشم باز می‌کردم
چنان هراسون از اتاق بیرون می‌زدم که گویی القاعده همین حالا حمله کرد
شاید بود و نبودم براش فرقی نداشت و باید تحت هر شرایط به جنگ و سیاست فکر کنه
خب الحمداله اینم کشف جدید که اونی که فکر می‌کردی عاشقه
فارغ بود
نه عاشق
دستش درد نکنه چه سگی می‌شدم از اول صبح
خلاصه که خدایا من از تنهایی خسته شدم
دیگه عشقم نمی‌خوام




ر
14- 85.185.8.164 سه‌شنبه، 5 خرداد 1388 - 00:29:44 ایران ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...