۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

نوبل، افتخاری



این همه تکاپو
هیاهو
ولوله
زلزله
برای اینه که ما هستیم
اما چه خوب می‌شد بفهمیم چی هستیم؟
من‌که داره اقامت پلاک موقتم تموم می‌شه و هنوز
نفهمیدم
اومده بودم چکار کنم که یادم رفت
البته دروغ چرا؟ در زندگی هم همین‌طوراست
من هیشه فکر می‌کنم یه چیزی یادم رفته
یا فکر می‌کنم زیر کتری روشنه
یا مواقعی که وسط ترافیک به خودم می‌آم می‌بینم نمی‌دونم کجام؟ اسمش چی بود؟
از کدوم مسیر می‌اومدم؟
کجا قرار بوده برم؟
خب یه همچین آدم مدام فراموش‌کاری
یعنی بعد از نهصد هشتاد سال، ممکن هنوز یادش نیامده باشه برای چی اومده بود؟
بله
چون اگر یادش اومده بود حداقل تا حالا یه نوبل ناقابلی چیزی فیلی هوا کرده بود؟
یا نه لازم نیست؟
ممکنه این هم مثل دکتری افتخاری بی تجربه و تئوری باشه؟

۴ نظر:

  1. سلام خاله شهرزاد
    سلام مامان شهرزاد
    سلام دوست عزیزم
    سلام همدم بی صدای پر از صدای صبح های برآشفته من
    سلام ای همکلام و همدل و همزبون
    سلام سیب ملس
    سلام شهرزاد
    امیدوارم به برکت این بهار و این شکوفایی و به مدد گلستون بالکونی همیشه هست و مست باشی
    عشق نصیب هر لحظه ات
    زهرا

    پاسخحذف
  2. واوووو
    یک کشف تازه
    سلام به دوست پنهان از نظر
    همینه دیگه
    وقتی کسی جواب نمی‌ده
    آدم نمی‌فهمه که واقعا تنها نیست
    سلام به تو
    و سلام به مهربانی انسان خدا صبحت بخیر نازنین مهربان

    پاسخحذف
  3. دو سالی هست که هر روزم رو با این صفحه شروع میکنم
    باورت نمیشه روزی که پست نداری حالم گرفته میشه فکر میکنم که چرا نیستی؟؟؟؟؟؟ چرا ننوشتی ؟؟؟؟؟؟/
    حالت خوبه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    به هر حال تا حالا جرات نداشتم باهات حرف بزنم یعنی دلم نمیخواست وقتت رو بگیرم از اینکه مفرد حرف میزنم ببخشید چون شما یا بهتره بگم تو رو خیلی برای خودم محرم میدونم
    درست مث مامانم

    وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگست صبح خروس خونشون برام ...
    امیدوارم دنیات همیشه رنگی باشه
    زهرا

    پاسخحذف
  4. وای که تو چه مهربانی
    غلط نکنم باید همون آی‌پی ثابت هر روز اول صبحم باشی
    که نمی‌دونم کیست
    خب خدا را شکر که خدا با ماست و هیچ‌کجا کسی تنها نیست
    و گفتن با من نه جرئت نیاز داره نه جسارت
    که من صبح تا شب با تک تک شما می‌گم
    زهرا جان به پادشاه مهر می‌سپارمت که نیکوترین صفات الهی در هستی‌ست

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...