۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

نفرین خدایی




اون‌موقع که انسان عمری هزار ساله داشت
قابیل هابیل می‌خورد و اقلیما می‌پیچوندن
حالا که دیگه همه بند باطری و پیوند اعضا شدیم
درسته داریم هم دیگرو می‌خوریم
بی‌خود نبود که خداوند عالم بعد از وصلت پسران آدم با دختران زمین همه رو نفرین به عمر صد و بیست ساله کرد
ولی هیچ کس نمی‌پرسه این دختران زمین آیا از زمین روئیده بودن یا
آقا یه چی بگید مام حالیمون بشه
اگه ما اولش بودیم، پس اینا دومش با کی وصلت کردن؟
مگه زمین هم می‌تونه از خودش دختر داشته باشه
به فرض که داشته باشه
چه چیز در اون‌ها باعث فنا و عمر کوتاه ما شد؟
ناخالصی نوع بشر؟
آقا من نمی‌تونم خودم رو لحظه‌ای از این افکار نجات بدم
باور کن گاهی حتا در خواب هم بلند بلند در این موارد فکر می‌کنم
و صبح فکر می‌کنم شب قبل با جبرئیل فالوده خوردم
عاشقم نشدیم هرچی حکمت و فلسفه‌است از یادمون بره و همه قلب بشیم
آقا یعنی بی‌نتیجه؟
استدعا دارم
لطفا کمی نتیجه
خب این‌طوری که خیلی خیطه؟
یا نیست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...