۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

توبه



یکی از دلایل مهم جدی دنبال نکردن داستان کاستاندا ترتیب آموزش بود و مرور
باور کن
تو باید ساعت‌ها می‌نشستی و خاطرات گذشته را بی کم و کاست به‌خاطر می‌آوردی و.... الی آخر ماجرا
با همه در پیت بودن پی‌در‌پیه یوزارسیف به من نکته مهمی نشان داده شد که با صدبار خواندن هم درک نمی‌کردم
اصول آموزش من از گوش بیشتر جواب می‌ده تا چشم و این‌که سمعی و بصری با هم بود
تکنیک توبه
همیشه می‌شنوم توبه
اما به این‌که با خدا به گناهی که شاید واقعا گناه هم نباشه گفتگو می‌کنی
صوتی‌ست که به هستی می‌رسه و انرژی کلام تو به فرد مورد گفتگو
مثل اعتراف
سه روزه می‌خوام بیام و اعتراف کنم
از غذای گلدان‌ها یادم افتاده تا هر کار احمقانه‌ای که سراغ اعتراف نیام
باور کن با جون کندن یاد گرفتم به خطاهام اعتراف کنم
و از روح هستی پوزش و امکان جبران بخوام
گرنه که هیچ رقم در گروه خونیم نبود
من همیشه بی‌گناه
و
دیگران مقصر بودن
حالا خیلی جدی عزم جزم کردم و بگم و خودم را در خواب و بیداری
آرام کنم
اما این دیگه طولانی می‌شه بیا صفحه پایین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...