۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

صبح همگی خیر بارون




صبح بخیر
وقتی می‌گم هیچ کارم مثل آدمیزاد نیست مال اینه
دو روز مونده به پایان ماجرا، رفقای ما افتادن یاد پوستر
خدا شانس و عقل و پول و عشق و همه رو با هم بده به آدم
خدام چون این رو و بی‌ظرفیتی بنی بشر را می‌شناخت از اول کنار و دور از دسترس ماند
وگرنه من بی ترمز و وقفه می‌گفتم و می‌رفتم
خلاصه که بالاخره تموم شد
اینه‌ها من یا ول می‌گردم
یا می‌افتم تو چرخ گوشت
همه اون انرژی دیروز رفت تو پوستر گلی خانوم و دارم از خواب می‌میرم
اما برم سر اصل قضیه این‌که
دیگه حالا می‌دونی یک زهرایی هست که اول صبح منتظرته
یا می‌آی می‌بینی یه بانویی هست که اون‌سر دنیا سکونت داره و اومده کلی برات حوالة لاو کشیده
مرسی بانو جان
روز همگی پر خیر و برکت
سرشار از سعادت
روز بهروزی
و پیروزی

۲ نظر:

  1. sobhe to ham bekhair azizam

    salam mikonam beht az hamin rah door ,salam mikonam be ghalbe mehraboont , khaterhay to hamishe ba man hast. hamishe

    پاسخحذف
  2. و یاد تو در قلبم چنان سکنی گزید که نرود هرگز
    عطرت در بهار جاری‌ست
    و کوچه باریک دانش تو را صدا می‌زند
    و من هم‌چنان تو را کم دارم
    بانو جان

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...