۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

عشق‌های پارینه سنگی

























خدا بخواد دیگه امروز با همه خیر و خوشی که داشت به پایان
با
یک نشست کاملا دوستانه
اما من یه نشست می‌گم، شما یه نشست می‌شنوید
این نشست از اون نشست‌هایی فک و بچسبون زمین بود
یعنی اگر هفده که نه بیست سی سال پیش اینو شنیده بودم، .... می‌خوردم.......می
‌کردم هرگز به مردی اعتماد کنم و ملقب به مفاخر هستی بخش آقای شوهر کنم
حالا این‌که همیشه این اولادان ذکور آدم در این مدارج بالای علمیه رسیده بودند
یا کاشفانش نسل‌های اخیر از شانس ماست بماند
بعد بگو چرا دخترا موندن تو خونه و چرا کسی زن نمی‌گیره؟
آقایان جمع امشب از پسر 19 ساله تا مرد 50 ساله پابه پای هم برای تنوع در روابط لاو لاوی سینه چاک می‌کردن که
بی‌تنوع هیچ چیز امکان نداره و عشق هم خیالی‌ست باطل متعلق به عصر پارینه س
نگی
که آدم‌ها از بهرة هوشی ناکافی برخوردار و با این تفکر حتا مزدوج هم می‌شدن
از قرار مد جدید و الحال عجیب مشکوک وزن

استخفرالله تا حالا شنیدی این وقت دم صبح این همه کلاغ با هم بخونه؟
امیدوارم خبر بدی در پی نداشته باشه و عروسی کلاغ‌ها باشه

القصه منم که مثل این فریک‌زده‌های روانی
الان از هرچی فقط عشق و ازدواجش رو می‌شنوم
بله آقایان معتقد به لمس و تجربه‌های مکرر و بسیار و عشق و تعلق خاطر را هم‌وزن دسته هاون می‌دانند
واقعا این‌طور شده؟

من اگر بدونم قراره همه مردها این‌طور فکز کنند تا آخر عمر دیگه جواب سلام هیچ ذکوری را نخواهم داد
مگه شما کفترید که فقط جف
ت‌گیری کنید؟

بیایید و حداقل تکلیف ما رو به دستان پر مهارت خودمون
بدید تا بهتون حالی کنیم دنیای بی عشق چه رنگه؟

عشق دیگه رفت جزو اشیاء موزه ایران باستان؟
پسرک می‌گفت آدم با یکی یک ماه بمونه که چی بشه؟
یه روز آقای شوهر سابق فرمودند:
آدم سی سال صبح چشم به روی یکی باز کنه؟

الحق که الوعده وفا
تا حالا که ده سال یکی عوض کرده.
از قرار باید اون رو روی سر گذاشت مد به ماه هم دیگه نمی‌کشه
خب دیگه مردید و مجاز

به قول مرجان اگر شما بکنید می‌شید خوش گذرون و عیاش
ما که بکنیم اسم خیلی خیلی بدی پیدا می‌کنه پس بهتره بگم دختران عزیز لطفا از توهم عشق خارج بشید که فعلا مواد اولیه‌اش نایاب و فقط در خاطرات عصر حجر سکنی گزیده


۳ نظر:

  1. من خودم به عشق
    جور دیگه ای نگاه می کنم
    و هوسرانی رو جور دیگه تفسیر
    به هر حال با خیال راحت جواب سلام من یکی رو می تونی بدی

    پاسخحذف
  2. که اونم الله و اعلم

    پاسخحذف
  3. pendari shoma ba bad kasani amado raft dari
    ta baghi mard ha be zire soal naraftan lotf kon o moasherin ra avaz kon
    mard gheyrati o ashegh

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...