۱۳۸۶ شهریور ۲۲, پنجشنبه

اشق




دروغ چرا؟
امروز هیچ حال خوبی ندارم. بیشتر جسمی است اما از آن فقره امراضی است که نمی‌توان با کس گفت تا بهت مهر جنون نزنند
صبح یکی می‌گفت: خانم خدا در قرانش گفته: زمین مرد و زن مجرد را نفرین می‌کنه
گفتم: نگفته که کی زمین را نفرین می‌کنه که یک آدم نیم بند با مرام سر راهم نذاشت؟
از دیشب حال جسمانیم حسابی زیر و رو شده. ما بهش می‌گیم: تخلیه کامل انرژی. مطمئنم از چیزی نترسیدم که باعثش شده باشه. اما از دیشب اینجا یه
چیزی جور نیست
تا صبح این غیر ارگانیک‌های دردیوونه کوه رو سرشون گرفته بودن و در محوطه جولان می‌دادن. حتم دارم شرایطم برای حضور در اینجا مساعده ودر وضعیتم سوتی، موجود نیست که چیزی بخواد آزارم بده. یا حتی لمسم کنه
غلط نکنم حق با آقای امینی باشه و گرفتار نفرین زمین باشم؟
خب به‌من چه مواد اولیه‌اش نیست و کسی نمی‌دونه عشق رو چطور می‌نویسن یا کسی منو فقط به‌خاطر خود خودم نمی‌خواد. حتی دخترا
حالا برم خودم و خودکشی بدم خوبه آقای امینی. همین یه‌ذره روحیه‌ام را هم سوزوندی رفت پی کارش

۵ نظر:

  1. ولی من جزو اون دخترا نیستم...
    تو هم عین من با یه جمله زیر و رو میشی..
    مواظب خودت باش

    پاسخحذف
  2. خاله یه خوبم!

    آرزو میکنم همون جوری که دوست داری دنیا پیش بره...طبق باورای

    خودت ......

    و دنیات همیشه پر از گل باشه و زمستون آفتاب داغ مهمونت باشه و

    تابستون خونه یه اسکیمویی ... و دلت سرخ باشه و روحت سبز...زبونت

    آبی باشه و

    نگاهت صورتی...

    دعا میکنم تنهاییت تموم شه و دیگه یادت بره دنبال خودت بگردی...

    دنیا حسابی کلاس میزاره واسه خودش به خاطر تولدت...

    پس از طرف منم مبارک...

    هم واسه تو ..هم واسه دنیا خانوم...


    ایشالله باشی و همیشه خوب باشی کنار مااااااا

    مراقب خودت باش ....

    به جنگل سبزت هم سلام منو برسون....

    پاینده باشی...

    پاسخحذف
  3. سلام خالــــــــــــــــــه >:D<
    همه چیزای خوشکل و بوس رو برات آرزو دارم :*
    خوش به حال ما که خاله دار شدیم :*
    فدای تو بشم من :*

    پاسخحذف
  4. سلام بانوی دوست داشتنی.امیدوارم بخاطر اضافه شدن یک رقم به سنت وارد کما نشده باشی. اما امروز روز تو است. لبخند بزن. از ته دل بخند. اگر تنهایی ولی ببین این دخترها از ته دلت برات شاد و غمگین میشن. خانواده ما دوستان یک رنگ و یک دل ما هستن که برای خوشحال کردنت از هم پیش می گیرن بی آنکه از تو خواسته ای داشته باشن. بقول خودت( گور بابای باقی) اونهایی که فقط خواهنده هستند و تو نباید الان از نبودشان غمگین باشی.
    این دوستانت تو را با تمام وجود دوست دارن. این یعنی موهبت. یعنی کس و کار. یادت باشد تو خوشبختی. در زیباترین نقطه ایران نشستی و خدا با تو است. دعا می کنم خدا همه را مثل تو شامل الطاف نیکش کند
    سالروز میلادت فرخنده و نیک

    پاسخحذف
  5. چطوری خاله؟؟؟؟
    کجایی؟چیکار میکنی؟؟؟
    بازم کشاورزی؟؟؟
    میگم میخوای یه چند تا هم مرغ و خروس بیارن .... قول میدم بهت خوش بگذره باهاشون...من عاشق جوجه بزرگ کردنم:p
    بیا اینم تولدت... اما خبری نیست...
    این عمو مسافر راست میگه...
    تازه امروز دیگه نباید غر بزنی که جمعه یه اینجوری یه اونجوری یه...
    خیلی هم با حاله....
    بیاااااا
    اینم یه دسته گل رُز از این قرمزای خوشگل...تقدیم شماااااا
    با عشق:p
    مراقب خودت باش....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...