۱۳۸۶ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

عادت می‌کنیم


اینه که می‌گم: عادت می‌کنیم. هر چند سخت ولی باز عادت می‌کنیم
همه چیز دنیا از عادت شکل می‌گیره. حتی مادری و فرزندی
وقتی فکر می‌کردم اگه زنی یه هفته بچه‌اش را نبینه. بی‌شک خل می‌شه
یه مدت لازم شد به ماهی یکبار بسنده کنم. اون‌هم شد عادت
در طی زمان یاد گرفتم، بچه‌ها گاه هستند و گاه نه
به این هم عادت کردیم
بعد از اینهمه تعلیم و تربیت تازه شنیدم گفتند، طرف چه بی‌عاطفه است
البته من‌که در این قسم علوم بی‌جنبه و آماده برای فراگیری. کمی هم رگ کینه تفرشی هم که دارم. تمام این مواد لازم کافی است برای اینکه، بتونم به راحتی بدرود بشنوم و به سختی سلامی دوباره
درنتیجه من نون و ماست خودم و می‌خورم و جوان‌ها هم از سفر شمال لذت می‌برند. نه خانی اومده. نه خانی رفته
البته که حوصله و تحمل این‌همه دختر زیر یک سقف را نه هرگز در زندگی داشتم. نه ندارم و نه خواهم داشت



۳ نظر:

  1. va man che sakht aadat mikonam be
    khodam be nafas-hayam , ke tond por shetab miayand o shemordeh shemordeh miravand.
    man che sakht aadat mikonam be harekat pa-hayam, por shetab por az hasrat o khahesh be esteghbal miayand o larzan larzan o khasteh bedrood migooyand.
    va man che sakht adat mikonam be in chashman, sormeh keshan o rags konan hameh chiz ra mijoyand o sar akhar bi-vasvasehii, khamoosh mishavand o az khak sard labrizzzzzz. man che sakht be zendegi aadat mikonam.
    (che philsophi shodam emrooz!!??? har vaght in zakhm medeh lanati miad soragham shaer misham!!!???)

    پاسخحذف
  2. اه همشهری از قرار این زخم معده از امراض آبا اجدای است که منم دچارشم . از خیلی پیش. شاید حتی از کودکی
    برخلاف تو نبوغم شکوفا نمی‌شه و برج زهر ماری هی‌شم که از خودش حوصله‌اش سر رفته

    پاسخحذف
  3. جناب کارشناس محترم. سیب تلخ یعنی ذهن که ما را از آرامش خارج و وارد جهنم ذهنی کرد
    ارگاسم بر خلاف نظر شما مرتبه‌ای نزدیک به خدایی است که در جوار ارش قرار گرفته

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...