۱۳۸۶ شهریور ۲۱, چهارشنبه

حوا و لیلیت




خداوند آدم را کامل و از هر دوجنس خلق کرد.
 نمونه‌ای در کمال خرد و شبیه به خود الوهیم ( عهد عتیق) .
 یک اسطوره کیهانی در عین تعادل که تنها بود. 
خداوند از دنده چپ آدم برای او لیلیت را خلق کرد. لیلیت خودش را با آدم برابر می‌دونست و حاضر نبود تسلیم آدم بشه. 
در نتیجه جنگ و جدال شروع شد تا امروز
خدا لیلیت را به زمین و در حاشیه دریای سرخ تبعید کرد و او هم از چشم کوری آدم با ابلیس ریخت روی هم و تند و تند بچه زائید و می‌گن همچنان هم ادامه داره. هوو؛ همه جورش هوو است
با خلقت لیلیت آدم از مقام کیهانی خارج و زمینی شد. 

بعد از رفتن لیلیت حوا را آفرید که حاضر به تسلیم در برابر آدم بود
حالا بگردیم در این قحط الرجال حوا را از لیلیت تمیز دهیم
من‌که دارم آدم دو جنسی اول می‌شم، البته منظورم فقط جنسیتش بود. باز فردا نگید لاف زدم
اگه این تنهایی ادامه پیدا کنه، غلط نکنم آدم از یادم می‌ره و خودم در خودم آدم می‌شم. فقط خدا کنه خاطر خواه خودم
نشم که باز اول بدبختی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...