۱۳۸۶ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

هزار و سیصد آفرین


اول گفتم یه اسفند مشتی برای این خطوط زپرتی نوشهر دود کنم که داره از سرعت عمل قیامت می‌کنه امروز
حال شک کردم. نکنه دیشب جبرئیل اشتباهی به جای من رفته سراغ این؟
کار از چشم و اسفند گذشته. برخلاف این چند روز داره تند و تند معجزه می‌کنه
این چند روز
اشکم و درآورده بود. یکساعت برای هر پست! از حال و نای پست تازه رفته بودم
ولی الان به شوق اومدم تا مراتب سپاس و قدردانی خود را از این اینترنت زپرتی اعلام دارم
ولی چه بندة پر رویی هستیم من
همین که وسط جنگل وبلاگ می‌نویسم، پنجاه سال پیش حتما توهمی فانتزی بوده

۱ نظر:

  1. salam
    khaste nabashi khale :X
    tabiyato doos daram hata age az sob ta shab shokhm bezanam , shomam ziyad donbale khodeton nagardin :D yegoshe gayem shode ke khodesho baraton loos kone :D mahal nazarin khodesh miyad soragheton :D
    khosh bashi khale :X

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...