۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

معنی تنهایی


نه که فکر کنی ما فابریک از توی گونی سیب‌زمینی دراومدیم
نه
دردم می‌گیره،
زهرماری می‌شم و اگه باهاش برم تا شب سر از محله‌ی بد ابلیس اینای گوبه‌گوری هم درمی‌آرم
ولی راه‌کارش رو یاد گرفتم
مثل صبح به صبح نوشتن و قصد روزی تازه داشتن

بعد از کشف اخیر اگه فکر کنی می‌تونم چهارخط مثل بچه‌آدم کار کنم سخت در اشتباهی
اما نمی‌شینم، زل بزنم یه گوشه و بغض کنم
به جاش سری به آرشیو سال‌های قدیمی زدم
به یک نتیجه خوب رسیدم
فهمیدم
از وقتی وبلاگ نویس شدم
از پرشین بلاگ و کیمیا خاتون و گلی تا حالا 
 یه چیزایی در زندگی همراهی‌م کرده و نگهم داشته
اون‌هایی که دیگه نیستند
یا نمی‌تونند باشند، 
یا
شماهای این زمانم
با مرور گذشته فهدیدم، 
عملا هیچ وقت لال نبودم
از تنهایی دق نکردم و
در طی شبانه روز بیشتر از هر کارمندی با یه کسانی حرف زدم
با شماها
این‌که همیشه می دونم یکی که نه
چندتایی هستند به حرفم گوش می دن معنی تنهایی را خط کشیده
تازه نه این‌جا
حتا وقتی چلک هستم، با تنها خونه‌هایی که در دور دست می‌بینم
فامیلم و همیشه بهشون فکر می‌کنم
چه به شماها که از اول صبح قدم‌رنجه می‌:نید این‌جا تا وقت خواب هم سری می‌زنید
باید تمام قد و با زیباترین رخت عید از تک تک شماها سپاس‌گزاری کنم
از این‌که همیشه بهم گفتید، هستید و تنها نبودم
تنهام نذاشتید و با هر جنگولکی که بود از تلخی و شیرینی تا این‌جا خودم را کشوندم
فکر کن
روزهای اول چنی غلط‌های املایی داشتم
غلط در شیوه‌ی نگارش و تحریر و کتابت و اینا
که از تک تک شما ها یادگرفتم و تصحیح کردم
نمی دونم چندسالی گذشته
فکر کنم از 83 مشغول به این‌کارم
و از سال 83 تا حالا با هم‌محلی‌ها زندگی کردم
جمعه داشتم و به شنبه رسیدم
از غروب رد شدم و به صبح پیوستم
چه بغض‌هایی که قورت دادم و کنارم بودید
بخصوص ایام بیماری پریا
که چه‌قدر حس تلخی داشتم و حس می‌کردم تنهایی و بی‌کسی الانه است که خفه‌ام کنه
رفتن‌ها و آمدن‌ها
بودن‌ها و نبودن‌ها
حتا وقتی می‌رفتم چلک و من بودم و تارزان و رستم اینا
وسط ایوون گرد طبقه‌ی بالا 
رو به جنگل نشستم و به شماها گفتم سلام
و هرگز تنها نبودم
با تشکر و قدردانی بی‌کران از مخترعین رایانه .اینترنت .... تا شرکت محترم گوگل اینا
از هم‌محلی‌هایی که صبح اول کار این صفحه را بازکردن
از این‌ور آب، اون‌ور آب
از همه با تمام وجودم سپاس‌گزارم 
قدرتون رو می دونم و از خدا می‌خوام
همیشه دلی سرشار از رضایت داشته باشید و لبی خندان
سینه‌ای پر مهر 
سرشار از عشق







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...