۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

خوب و دوستانه




هی جمعه هی شنبه
روزهای عمر داره می‌ره
حساب کن از جمعه‌ی پیش تا این جمعه، برای خودت چه کردی؟
نه ایثار و انسانی‌ت برای دیگران
برای خودت که به قول عزیزی وقت مرگ، زندگی رو به خودت بده‌کار نباشی؟
نه‌که فکر کنی من نیستم
منم هستم، اما شاید کمتر شاید هم بیشتر
با این حال هر لحظه دارم سعی می‌کنم، اعمال‌م به حساب خودم و زندگی‌م بیاد
حتا اگر از خونه بیرون نمی‌رم
یه جوری تو خونه باشم، که حس رضایت درش باشه
یه‌وقت مدام بیرون از خونه بودم و خیری ندیدیم
حال قصد خانه نشینی کردیم، محیط چند وجبی خونه رو که می‌شه دوست داشت
نه
باید که هر لحظه حضورم را دوست داشته باشم
و از یاد نبرم
هستم
من هستم، پس زندگی می‌کنم
شنبه و جمعه هم نداره
هر لحظه هستم
فقط باید مراقب باشم از بودنم به خاطری لک نیفته
بیا باشیم، مهربان و دوستانه
زندگی همین لحظات در حال گذر است
بیا باشیم و هم دیگر را دوست داشته باشیم


سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...