۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

نقاب خنده



یه روز دیگه
هنوز نقاب امروز را نذاشتم
یعنی دروغ چرا...؟ هنوز بعد از یک‌ساعت گیج می‌زنم و خوابم
در نتیجه نمی دونم امروز باید چه نقاب داشته باشم
نقاب‌های شما چطورند؟
مال من که شکر خدا خوبند
مدتی‌ست ماسک‌های  زر زرو و اخم‌و رو در یک عملیات فنگ شویی ریختم دور که 
در هیچ شرایطی مجبور نشم از اون‌ها استفاده کنم
البته کلی هم ماسک‌های جعلی ساخته بودم که اسم‌ش شده بود
حماقت ساختگی
اوه ه ه ه یه وقتی انقده  ماسک‌ داشتم که دلت رو بزنه
حالا یکی دو سه تا بیشتر نمونده
هر صبح که به آینه نگاه می‌گنم، از خودم می‌پرسم ، امروز باید کدوم ماسک رو بزن؟
یه مرور درونی و بعد ماسک اون روز رو برمی دارم
 یه چیزی امروز فهمیدم 
این‌که
ماسک خنده رو گم کردم
می‌شه یکی دو گرم انرژی سفید ارسال کنید
بلکه ماسک تازه‌ای بسازم 
که فقط هر هر و کرکر خنده باشه
و نیشش تا بناگوش باز
برای امروز دلم این ماسک رومی‌خواد
می‌شه، لطفا؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...