۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

این نیز بگذرد



خدا عمر بده به هر که امروز ما رو ساخت و نجات داد
باور کن همیشه به همین سادگیه
کافیه اون وسط که هستم، بدونم که الان اون وسطم و باید هوشیارانه عمل کنم
اون وسط همه‌چیز یه جوری تاریک و کدر می‌شه و تحت هر شرایط نباید کم بیاری
اما بزرگترین رازش دونسته همینه که اون وسطی
از همین رو خدا عمر طولانی و سعادتمند به رفیق خوب
بانو جان بده
جمعه تلفنی گپ می‌زدیم، مثل بچه‌ی آدم خودم  گفتم
بانو جان، این سال‌ها که نبودی ایران، کشفیات مهمی از خودم داشتم
حالا که هستی، نوکر پدرتم، گاهی سر از محله‌ی بد ابلیس در می‌آرم و می‌رم 
اون زیر می‌را و یکی باید باشه که بیارتم بیرون
وگرنه با حال بد می‌رم
و از شنبه صبح اول وقت بانو زنگ زده، پر از نشاط و پر از انرژی خوش‌گله مزه
و مارو هی‌کشیده بالا
منظور از این همه کمین و شکار همینه که بتونی خودت را بشناسی
به ضعف‌ها پی ببریم و مثل علائم بیماری، به محض مشاهده
بیفتی به فکر، اقدامات اولیه
شکر که بالاخره امروز از این محله‌ی بد دراومدیم و ختم به خیر شدیم
ماسک خنده هم کار خودش را کرد و نیش‌م تا بناگوش و اطرافش بازه
خدایا نیش جمیع نفوس عالم را باز بفرما
بخصوص هم محله‌ای‌های ما که بر ما هم تاثیر دارند
شکر که کم نیاوردم وخودم رو همین نزدیکی  به یه تیزی چسبوندم
شکر که یادم بود مواظب باشم که اون پایین‌م و چیزی را جدی نگیرم
که این نیز بگذرد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...