۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

اعتصموا بحبل الله - ریسمان‌های انرژی




این تصویری‌ست که من از جهان در کما دیدم
تصویری که دلم می‌خواد اثرش وارد نقاشی‌هام بشه
انسان، نبات، زمین و.... تا کیهان را با همین تارهای انرژی رسم کنم
تارهایی که از ما تا ناکجا می‌ره
یادمه دقایقی در اتاق عمل بیدار بودم
البته من اون زیر و خودم شناور در محیط و در حیرت از این همه عجب
کل هستی توسط این تارهای نورانی انرژی به هم متصل بود و هست
تصویری که ذهن نمی ذاره ما در حالت عادی ببینیم
یا نه می‌بینیم
اما سانسور می‌کنه 
زیرا از بچگی بهش نگفتند
ما مجموع  ریسمان‌های الهی و تا ابد به جایی که ازش آمدیم وصل‌هستیم
و در نهایت همه به هم و به خداوندگار مرکز

  چنگ بزنید به ریسمان الهی
اعتصموا بحبل الله
  

۳ نظر:

  1. هر چند به تفسیرهای مرسوم دینی امروزه خیلی اعتقادی ندارم- اما دروغ چرا! از این تعبییر «تارهای انرژی» و «ریسمان های الهی » که گفتین خیلی خوشم آمد- خیلی به جهان بینی شخصی من نزدیکه-

    پاسخحذف
  2. تهش هم نزدیکه
    گرنه این همه سال منبرهای من رو تحمل نمی‌کردی
    فقط تفاوت در کلماتی‌ست که اصولن جرات گفتنش در صفحه‌ی عمومی ندارم
    و می‌شه فاصله از جهان بینی من تا تو

    پاسخحذف
  3. "گرنه این همه سال منبرهای من رو تحمل نمی‌کردی" :))))) وای مردم از خنده! راست گفتی حرف حساب که جواب نداره-

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...