۱۳۹۴ فروردین ۱۶, یکشنبه

شفاخانه




عاقبت جاذبه‌ی خاک کار دست اخوی ما داد
یعنی
از روز اولی که بناشد به طبقه‌ی هم‌کف نقل مکان کنن ذوق یا یک امید داشتم
شفای روح خانواده
هرگاه حال هر یک از افراد خانواده خوب باشه، روی کل جمع تاثیر می‌گذاره
و چه درمانگر پیری نیکو تر از زمین ، مادر ما؟
خودم باور دارم که تمامی زخم‌های روح‌م رو خاک درمان و التیام بخشید
وقتی روح خوب می‌شه، جسم هم تاثیر می‌گیره و سلامت می‌شه
حتم دارم به اخوی هم جواب می ده
ته تهش ما باغبان‌زاده‌ایم و اجداد 
همگی دام دار و باغ‌دار بودند و از پدر به بعد نسل به نسل این ژن ادامه داره
پس اگه خاک و ارتباط با مرکز من رو شفا داده
شک ندارم حال نادر هم خیلی بهتر می‌شه
اصولن برادر، اولاد، همسر و پدر خوبیه و خدا حمایتش کنه
ولی می‌شه احدی از افراد این جامعه فعلی سرکیف باشه
بی همت عالی؟
تنبلی و انتظار یکی بیرون از خود، تعطیل
باید
 روی خودمون کار کنیم تا گیر تارعنکبوت‌های خستگی، خشم، اندوه و ... اینا
نیفتیم
و هیچ درمانی بهتر از ارتباط با خاک، با مادر جواب نمی ده
و دیدن زیبایی و حیات زیر پوست درختان و گل ها
 اگر راه بده درخت هم بغل می‌کنم، 
پا برهنه روی زمین می ایستم و گوشم رو بهش می‌چسبونم
و می‌شنوم صدای آب،  که در رگ گیاه جاری‌ست
با طبیعت باید که آشتی کردن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...