۱۳۹۴ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

از ذهن تا گوگل


تا حالا دیدی مازندران چنین برفی بیاد؟
آمار من می‌گه سال چهل و یک این چنین برفی بوده
بعد از خودم می‌پرسم:
پس سی چی خونه‌ام رفته زیر برف؟
این حیاط و خونه‌ی چلک و زیر برف مدفون
جل‌الخالق
چه می‌کنه این گوگل
یه روز رفتم سراغ عکس‌های گوگل پلاس و می‌بینم کلی برای من هنر نمایی کرده
اول که خونه‌ام رو برده زیر این همه برف
بعد اون آقایی که نمی دونم کیه رو گذاشته کنار نقاشی‌م 
و همین‌طور درگیر هنرنمایی‌های گوگل رسیدم به 
کارکرد ذهن خودم
یعنی سیستم و عمل‌کرد ذهن‌ هم دقیقن همین طور عمل می کنه
به تو تصاویری نشون می ده
که نه تنها حقیقی نیست
که آدم دو تا شاخ هم می تونه دربیاره
حالا من چه گلی به سرم بگیرم سی این همه برف
نه که شیروانی ها اومده باشه پایین
ای داد
ای بیداد
ای امان
ای فغان
خونه‌ام رفت زیر بهمن
در حالی‌که خونه زیر آفتاب لم داده و حالش رو می‌بره


۲ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...