۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

بهترین آهنگ‌های روز، از آلبوم صفحات دیروز



اون قدیم‌ها این ساعت از جمعه ، حال و هوای خاص خودش رو داشت با رادیو تهران
و علی اصغر طاهری و برنامه‌ی  برنامه بهترین آهنگ‌های روز، از آلبوم صفحات دیروز
یه حسی ایجاد می‌کرد که تو از شیکی،حالت
فیل هوا کنی و این عادت همین‌طوری هی هی هی با من آمد تا هنوز
 جمعه رو شیک دوست دارم
تا تعبیر من از شیک چی باشه؟
مراسم احترام و تحویل گیری خودم
موزیک و نور و عود و قهوه‌ی ترک و .... و اگر راه داد
که امروز داد
کلی برقصم
ولی شنیدن  الد سانگز و نور ملایم و اینا این وقت شب
خیلی حال می‌ده
در واقع این وقت هم دنیا رو تعطیل می‌کنم
هم خودم










یک کشف مهمی هم امرزو کردم
این‌که
چون ساعاتی از روز رو در سرای والده ام، دلم هی برای خونه خودم تنگ می‌شه
شب وقت شام مادر دیگه بی‌طاقت می‌شم که زودتر بیام بالا
فکر کن اگر همیشه بیرون از خونه کار می‌گردم


چه حسرت‌زده‌ای می‌شدم!




۱ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...