۱۳۸۶ شهریور ۸, پنجشنبه

رفتم


دلم گرفته است
دلم عجیب و غربت زده گرفته است
بالاخره پنجشنبه موعود رسید و تا دوساعت دیگه باید فرودگاه باشم. از دیشب خوابم نبره. سفری که این مدت از فکرش مورمورم می‌شد و از خوشحالی قند در دلم آب، محزونم کرده
مسیر همان مسیر همیشگی و خونه خانه خودم
همیشه به شادی می‌رفتم و حتی جاده را هم دوست داشتم. اما اینک چنان به قهر که حوصله جاده سبز را هم ندارم
خونه‌ای که برای نوه و نتیجه هم درش جایی تعیین شده بود. « البته نه به تصور جاودانگی.تنها برای خوشحالی دیگران. با و بعد از من» شاید تداعی باغ کودکی امن پدر. اما من توانایی و درایت پدر را نداشتم و به زندگیم گند زدم. » همیشه از آنجا تصورم خانه‌ای شلوغ بود. حالا از دست همه به خالیای خنکش پناه می‌برم.
خدایا پناه می‌برم به تو. دستم و ول نکن و لحظه‌ای تنهام نذار. حالا که زمان آسایش و امنه منه. باید از خونه و زندگیم بگریزم. از آنچه هستم و بودم
کمک کن لااقل بتونم خود گم‌گشته‌ام را پیدا کنم. خود جدید. آدمی که همه برنامه‌های کهنش باطل شد و باید از نو خودی بسازه درخور تنهایی جدید
یک منه تنهای تنها. برسم، می‌گم چی شد. البته اگر به میمنت و مبارکی خطوط مخابراتی نوشهر لنگ نزنه
برو بچ خیلی غمگینم. برام دعا کنید

۲ نظر:

  1. banoo janam,

    safart bekhari bashe azizam, jay manam khali kon, ke ba ham onja bodim,
    ye roozi az sar deltangi dokhtary ba madaresh dard del kard, madar goft azizam donya ta bodeh o hast hamine, zendgi hamine, asabani shod dokhtark goft na in nist zendgi,
    zendgi bayd mehrabani o dosti bashe,
    hala ke sal ha gozashte dokhtark pir shodeh be in natijeh resid ke are zendgi hamine , va karish nemshe kard,
    faght dar in mosafert chand sale bayd khod ro jostojoo kard, na digaran ro

    azizam khosh begzareh nazaninam

    پاسخحذف
  2. خاله!
    منم رفتنی همین جوری بودم..یادته که؟!
    مطمئن باش جایی که میری خوبه....
    حد اقلش اینه که ادموقتی قدم به جایی که بهش تعلق داره میزاره نفسی که میکشه روونتر از همیشه فرو میره و بر میگرده....
    خدای من!!!
    خاله یه منو سبز نگه دار...

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...