۱۳۸۶ مرداد ۲۹, دوشنبه

یاوه جات



نمی‌دونم کی بود که فکر کردم منم باید قاطی تیپ ادبا و نویسنده‌ها بشم؟ اما خوب یادمه که همیشه پز می‌دادم که
من، همیشه دلم می‌خواد حرف بزنم. « خودمم فکر می‌کردم حالا چه حرف‌های شیر گاو پلنگی مونده نوک زبونم که فقط دنبال راهه تا بپره بیرون» برای همین
نقاشی رو دوست داشتم وقتی با اون یکی آشنا شدم، دیدم هیجان و تحرک داره
گفتم من از اول هم باید همین کار رو می‌کردم.
« بانوجان یادت بخیر که اولین تکه گل را تو به دستم دادی.» این چند روز که حسابی خرابم و ذهنم برای انجام هیچ‌کار و تصمیم گیری تمرکز نداره،یا به عبارتی ، ترمز نداره
تنها چیزی که آرومم می‌کنه، رویا بینی و نقاشی است
رنگ روی کاغذ متولد می‌شه. رشد می‌کنه و به خواسته تو، همان شکل که به تو آرامش می‌ده پهن و باریک می‌شه تا تصویری از درون در بیرون متولد بشه
این لحظه است که حس می‌کنم، ناخدای کشتی وجود منم
این لحظه بود که فهمیدم، حرف مفت زیاد می‌زنم
تنها زبان حال من رنگه نه وراجی

۵ نظر:

  1. سلام بانوی هنرمند. به‌ یاد دارم یکی از مشوقین شما در نقاشی بوده ام . و به نظرم شما در حالت و هنر انتضاعی بسیار قدرتمندی

    پاسخحذف
  2. ino dar bast ghabool daram, har kasi bayad be neghsh-o-neghar-e khodesh dast peyda koneh, hala khobeh shoma khat khati o rangh bazi baladi! daram fekr mikonam man-e man-e kaleh gondeh, naghsh-e-khish cheghoneh tarh zanam bar pishani vojood?

    پاسخحذف
  3. هر انسان زنده. تا وقتی نفس می‌کشه و روح در بدنش حضور داره، خالقه
    روح الهی کاری جز خلقت هر لحظه نداره. بیشتر رنج‌های ما از سکوت اوست که می‌خواد حرف بزنه یا ما باورش نداریم. یا نمی‌شنویم. یا از کودکی سرکوبش کردیم
    کسی که ریتم و هارمونی را می‌شناسه. محاله که رنگ و خط را نشناسد
    بیشتر به دوستاران هنر بدل می‌شه تا خالق هنر
    قرار نیست کسی به ما جایزه بده که درگیر خوب و بدش باشیم؟
    مهم آرامش ماست که پشت این خالق نهفته

    پاسخحذف
  4. مهم اینه که روح دوست داره بازی کنه و تنها بازی او خلقت است
    مهم آرامش ماست که پشت این خالق نهفته. وقتی اون پیدا بشه نقش پیشانی خود هویدا خواهد شد

    پاسخحذف
  5. خاله!!
    منم شوماخر میشم وقتی داره ذهنم رانندگی میکنه...
    البته مثل اون ماهر نیستم هدایت کنم.....
    خوش به حال شما هم که بلدی چیکار کنی ....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...