۱۳۸۶ شهریور ۹, جمعه

کوکبی


اومدم فقط بگم: آزاده
وقت نماز مغرب حسابی یادت بودم. انگار همه جنگل تو بودی و تو خود جنگل شده بودی
خدایا ما چرا روزهای بد ایام خوب پیش رو را باور نداریم؟
چنان مودمون به قهقرا می‌ره که یک بلدوزر می‌خواد تا از اون تو درت بیاره
اما با یک جابجایی
یا حتی یک جمله کوتاه عاشقانه، همه چیز عوض می‌شه. از جمله تمام باورهای ما. دنیای اطراف و تعاریف زشت، زیبا. زندگی و
مرگ
سبز چرک‌مردة لجنی، تبدیل به سبز روشن فسفری و نور ماه، حقیقتا سیم‌گون است
و من می‌تونم بگم: تک تک شماها رو دوست دارم، چون کنارتون زندگی می‌کنم. دردها و شادی‌هام رو برای شما می‌گم
و پی‌گیر ماجراهاتون هستم
این یعنی زندگی

۳ نظر:

  1. nazanine man.

    ghorboon on halet beram, va vaghan ke hamintore, zendgi yani hamin.

    shad bashi hamishe o hamishe

    پاسخحذف
  2. خانوم سیب تلخ ِ تلخ
    حقیر قصدم کل کل نیست ولی انگار شما از زمونی که دختر خونه بودی خیلی ناز نازی بزرگ شدی. ما هم به سیاق خودت توی کنایه یه مبحثی رو واز کردیم که متهم به بی جنبگی در شوخی شدیم( منم که شهره ی شهرم به شوخی پذیر بودن ) بنابراین از حق قانونی خودمون استفاده کردیم و این جریده رو تحریر:
    آخه با صفا ما اگه منظور نظرت رو نمی گرفتیم که اونجوری عیاری نمی کردیم در بخش نظرات
    دویم اینکه ما همیشه رعایت بزرگ کوچیکی رو می کنیم که یه موقع خدای نکرده بی ادبی نشده باشه اگه حرفی می زنیم شما به دل نباس بیگیری که( یه بار گفتی فیلم همسفر رو دیدی یا نه که من دیده بودم حالا من می پرسم قیصر رو که دیدی؟)
    مخلص:
    خیلی حال می کنم که تلخی - اصلا مزه ی تلخ خیلی به دلم میشینه چون مزه ی حقیقته
    برای یادآوری بگم که من از طریق وبلاگ آفتاب پرست اومدم رسیدم به سیب تلخ
    از یه چیزت خوشم میاد که تند تند پشت سر هم می نویسی و به هیچ کسی هم کاری نداری نکنه تو زندگی هم اینجوری هستی؟ هان؟ نه؟ آره؟ ای بابا ما که گیج شدیم.
    (خداییش آخرشم نفهمیدیم که شما تلخ بودی سیب شدی یا سیب بودی تلخ؟)

    دم شما گرم
    یا حق

    پاسخحذف
  3. چقد کیفور مشم وقتی منو یاد میکنی...
    خوشحالترم که سبزها روشن و نورانی شدن

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...