۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

صندوق‌خانه









وبلاگ روزانه نویسی‌ست و مربوط به احوال روزانه

تاریخچه‌ی شخصی یا قلمی، متعلق به گذشته‌ است و مربوط به پشت سر؛ 
که دیگه نیاز به آرشیو نیست
من تنها در اکنون حقیقت دارم
آن‌چه که دیروز بودم درضمیرم تمام و آن‌چه به فردا مربوط از توان من خارج است
پس به تمام در اینک زندگی می‌کنم و در هر آن‌چه که تا اکنون به شکل آن شده‌ام

  قلم نویسند‌گی افسونگری هم ندارم که خواننده‌ی تازه چنان مشتاق تبحرم شده باشه
        وبلاگ را ورق ورق کنه
اما بگم از ورق ورق که هیچ خاطره‌ی خوبی از این ورق بازی ندارم
به‌طور معمول با کسانی که وقت گران‌بهاشون رو برای کنکاش در احوالات و پیشینه‌ام هزینه کردند، کارمان به دادسرا و ماجرا رسیده
از جایی که انرژی بیهوده برای حرام کردن در تفحصات دیگران ندارم از ارائه‌ی تاریخچه معذورم


چرا باید هراز چندی به پستو برگردم؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...