۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

از دون خوان تا دون ژوان یک قدمه










چرا برخی انقده بی‌معرفت به دنیا می‌آن؟
 زیادی حرف می‌زنم و شما فکر می‌کنید نخ می‌دم؟
به کی به چی قسم من از همون روز تولد آدم در این جهان بودم تا الان که دیگه داره تقش در می‌آد
بی‌شک از همه شمایی که می‌آیید این‌جا هم بزرگترم
همین‌جوری، نژاد دختران بانو حوا به اندرونی پناه برند و از هر موجودی که یه ذره شبیه پسران بابا آدم باشه فراری شدن
به یک‌صد و بیست چهار هزار پیامبر سوگند
به هستی به نیستی به هر چه هستیم سوگند
من نه دیگه عشقم می‌آد
نه سنم به زنانگی و این حرفا راه می‌ده
نه دیگه بنیه و توان دوست داشتن یکی از پسران حضرت پدر آدم رو دارم
نه اصلا دیگه به‌نظرم دوست داشتنی می‌آن
و نه اصلا................. به‌خدا من هیچی 
یعنی اکثر دختران بانو حوا مانند من هیچی، برخی از شما نژادن متوهم به دنیا می‌آید

 زندگی تهش مردگی و باید
صبورانه و بی‌طمع در این جهان حضور داشته باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...