۱۳۸۵ مهر ۲۹, شنبه

زنانگی

سلامی با طعم خوش بودن
اینجا امروز مهمون بازی بود و حسابی دنبال ماجرای شام و اینها
خستگی یک طرف. اما این‌که احساس کنی یک مسیر سخت رو بالاخره تا اینجا رسیدی و رضایت داری یک مزه دیگه‌ای داره


دنیایی هم که ادای مردها رو در بیاریم ، پاز آخرش زن هستیم با ذات کامل زنانه. غیر از این باشه شاد نیستیم
تقسیم کردن
محبت لای نون یا خونه‌ای رو گرم کردن فقط هنره یک زنه. حالا دنیایی شیک یا مردونه باش
تو فقط می‌تونی سرخودت رو کلاه بذاری و حقش‌رو بخوری
چون این سهم روحی است که در تو به تجربه آمده

زن مقتدر باش. اما وا زده نباش
غذای خونواده رو باید با عشق پخت
باید زیبایی رو به خونه آورد . دلبری و لوندی رو بلد بود و به تمام زن بودن رو بلد بود


زن مرد نما یک عدم بهداشت روانی است که از سرکوب‌های اجتماعی شکل گرفته

۱۱ نظر:

  1. من امشب دعوت بودم....خیلی خوش گذشت....
    با اینکه تنها بودم اما زنه مرد نما نشدم.....
    ولی حتی اگه دلبری و طنازی رو بلد باشی کجا باید استفاده کنی؟؟؟؟وقتی پرده ای نیست برای بازی....

    پاسخحذف
  2. Base man in soal bode az vaghti ke in webloge didiam, ke che jori adminesh vaghti aslan eshgh hes nakarde enghad inja minivise?!!!
    shayad barash mese ye roya shode dige hata cheshm didan inkeh kasi eshgh dare ham nadare akh akh!!!

    پاسخحذف
  3. دوست ناشناس اینی که تو می پرسی اول که با عشق هایی که شماها شناختید خیلی فرق داره
    من هم مثل شما ها صد دفعه فکر کردم عاشق شدم و این دیگه خود شه
    اما تفاوت ما در این است که من یکبار جهان رو ترک کردم و فقط برای تجربه کامل و ناب عشقی که خداوند در آفرینش به انسان سپرد برگشتم
    باز اگه سوالی هست من در خدمتم

    پاسخحذف
  4. این هم قضاوت غلط شماست . اول اینکه بفرمایید که در این پاتوق چه کسی عشق داشت که من چشم دیدنش رو نداشتم ؟
    دوم اینکه ما حتی شناختی از خود نداریم . چه کسی حق قضاوت دیگران یا یک ناشناس رو به ما میده؟
    مثل اینکه من بچه های اینجا رو بخوام قضاوت کنم

    پاسخحذف
  5. در ضمنBase این رو هم یاد بگیری بد نیست
    یا برای - یا عامیانه اش واسه
    این باسه گفتن غلط و آشناست

    پاسخحذف
  6. آزاده جون ما این‌ها رو به طور خدادادی در ذاتمون داریم
    و قرار هم نیست نگه‌داریم و بعد منفجرش بکنیم
    لزومی نداره که رفتار زنانه فقط برای مردی باشه
    رفتار زنانه برای خود ما هم شیرین است و نمی‌گذاره از یادمون بره که
    زن هستیم

    پاسخحذف
  7. ولی یادمون هم میندازه که زن هستیم و تنها...

    پاسخحذف
  8. تنهایی فقط برای زن‌ها نیست
    مردها هم مثل ما تنها هستند
    با این تفاوت که زن‌ها بلد هستند در مجردی چه‌طور با خود و زندگی کنار بیان
    ولی مردها تحمل تنها بودن رو ندارند و حتما باید رفاقا و یا خانمی کنارشون باشه

    پاسخحذف
  9. آقا یا خانم ناشناس. اینکه به محلی میروی یعنی برای شما جالب است که میروی. اگر شما بانو را اینچنین یافتی . چرا زحمت خواندن مطالبش را به خود هموار می سازی ؟ شاید هم از او کینه ای به دل داری؟

    پاسخحذف
  10. سلام بانو جان
    شاید خانمها قصد دارند با رفتاری مردانه حقوق از دست رفته شان را تلافی نمایند؟
    اما یک زن همیشه فقط ک زن می تواند باشد و مرد هم مرد. همانقدر که رفتاری زنانه برای مردان جالب نیست برای خانمها هم رفتاری مردانه زیبنده نیست

    پاسخحذف
  11. به دمت گرم عمو جان اتابک...
    مثل اینکه شما وظیفه یه منو گردن گرفتی وقتی دیدی من کم کار شدم...
    میبینی خاله؟
    یه نظری کن....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...