۱۳۸۵ مهر ۲۳, یکشنبه

زمان


دیدی؟
اینجا که چیزی نیست که ببینی . منظورم در زندگی خودته
دیدی وقتی منتظری چه‌طور زمان کش میاد؟ فرق نداره منتظر چی باشی. از مطب دکتر گرفته تا کلاس درس یا در انتظار محبوبت
اما زمانی که شنگولی و داری تا پوست حال می‌کنی ، تا چشم به‌هم می‌ذاری وقت خداحافظیه
بارها گفتم کاش این شب تموم نشه
بارها هم ، چرا این شب کش میاد و انگاری نمی‌خواد تموم بشه
انیشتن می‌گه : زمان نسبی است. گاهی در طول حرکت می‌کنه گاهی در عرض
به‌‌طور حتم وقتی تو در عرض زمان حرکت کنی ، کش میاد
وقتی در طول میره. زود تموم می‌شه
باید راه‌کاری پیدا کنیم که در لحظات دوست داشتنی وارد عرض زمان و در لحظات تلخ از طول عبور کنم
خدا کنه متوجه منظورم شده باشی . خودم نفهمیدم چی شد؟

۲ نظر:

  1. من فهمیدم چی شد..اما فکر کنم وقتی حالمون خوبه زمان رو عرضه...که زود
    تموم میشه نه؟؟؟
    اما اینکه چه کنم که وقتای انتظار زود بگذره هنوز نمیدونم

    پاسخحذف
  2. فکر کنم اگه توجهت رو از روی عقربه‌ها و انتظار کشیدن برداری . زمان کوتاه بشه
    انرژی انتظار خودش سدی رو می‌سازه که تو بیشتر در عرض زمان قرار بگیری

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...