۱۳۸۵ مهر ۲۸, جمعه

بزکوهی



همه زیبایی و به روز بودن رو دوست داریم . 
اصولا خدا نمی‌تونه از پاکیزگی و زیبایی به دور باشه.
اما از این مهمتر اینه که خدا نمی‌تونه مثل بز باشه
صبر کن الان میگم

تا حالا به گله‌ی بزهای کوهی دقت کردی ؟
یکی جلو میره و باقی هم سرشون رو می‌اندازند پایین و بدونه اینکه جلوشون رو نگاه کنند همین‌طوری مثل بز دنبالش از صخره‌ها و سنگ‌ها بالا میرن بدونه اینکه سرشون بچرخه بالا میرن


این مدهای جدیده وارده از طریق ماهواره هم همین حکایت رو داره

حالا اگه مد بشه سبد روی سرشون هم بذارند این جماعت می‌گذارند. 

مثل این پسرها که انگار برق سه فاز گرفته‌شون. 
موها چنان سیخ شده که به گمان نیم کیلو ژل و تافت برده بعد چی ؟

فقط تقلید و تقلید ؟

نودوپنج درصد مردم دیکته نویس هستند و فقط پنج درصد جزو دیکته گوها هستند .

 ممکنه باقی فاقد هوش یا شعور باشند ؟
نه عزیز دل
باقی حالش رو ندارند خودشون رو باور کننده و خط بده باشند

۶ نظر:

  1. وای من امشبم مهمون دارم افطار...
    خوبه مگه نه؟؟؟

    پاسخحذف
  2. بز که خوبه خاله جون لااقل بز ابرو داره!!!
    اینا دیگه حتی ابرو هم ندارن....
    من که یه جوریم میشه میبینم...والا اخه از کجا تقلید میکنن نمیدونم؟ شاید از تو فیلمای کمدی!!!

    پاسخحذف
  3. دمه آزاده گرم که چراغ خونه‌اش همیشه روشن و گرمه
    پس حتما باید طبق سوابق قبلی حال خوبی هم داشته باشی؟
    لطفا از این حال خوب سهم من یادت نره

    پاسخحذف
  4. سلام بانوی شبزده
    شما از چند نفر دیکته گفتن را می پذیری ؟ بیشتر از پنج درصد نیازی نیست. باید کسانی هم باشند برای نوشتن و تولید ابزار نوشتن ؟

    پاسخحذف
  5. من هر چقد هم حالم خوب باشه همیشه میدونی که اینجا اولین جاییه که سوغاتیهای خوبمو اوردم....پاتوق خوبه من و خاله یه خوبم.....:-*

    پاسخحذف
  6. اينجا داشت زماني پاتوق خوبي مي شد اما سكنه از قرار رفتند ؟ يا يسرگرم بساط افطار شده اند

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...