۱۳۸۵ مهر ۲۶, چهارشنبه

رام کننده ببر




تو میگی ، یعنی می‌شه ، زوری و با برنامه ریزی آدم دل به کسی ببنده ؟
نمی‌شه دیگه. عشق و احساس ربطی به مغز نداره و مسیرش فقط از راه دله. البته این راه چند انشعاب به چشم و گوش داره
ولی باید این مسیر از شاهراه دل بگذره
وگرنه جواب نمی‌ده
بشین و بفرما و بتمرگ ، یک معنی رو می‌ده ولی تاثیرات متفاوتی داره
. وقتی تو از من بترسی و حساب ببری ، می‌شم زندانبان و روزی حتی آرزوی مرگم رو خواهی داشت ؟
اما وقتی وارد شریان حسی تو بشم و با تو با عاطفه‌ام ارتباط برقرار کنم. در زمین جانت ریشه خواهم دوانید
کجا بروم ؟

اما اگر شلاق به دست بگیری می‌گریزم
اگر محکم نگهم‌داری دوست من ؟
ازدستم می‌دهی

۳ نظر:

  1. وای اخه پس چیکار کنم؟؟؟؟
    بگیرم با نگیرم؟؟؟
    بعدشم!!!
    اخه اینا که ماماناشون میرن براشون خواستگاری بعدا چه جوری عاشق میشن و یه عمرم عاشق میمونن؟؟؟
    این که همش برنامه ریزی شد....
    تازه خودشونم قبلا کلی عشق بی برنامه داشتن که ول میکنن.......
    نه؟؟؟

    پاسخحذف
  2. عزیز دل همه آدم ها مثل هم نیستند. همون‌طور که مردها هم مثل هم نیستند
    سازش و تلاق نهفته 84 درصد زناشویی های فعلی رو تبدیل به مسالحه ایجابی است
    اما بعضی هم موفق هستند . اما انگشت شمار
    من نمی گم تو چه بکن
    من از خودم میگم تا تو هم به خودت و نیازهات فکر کنی

    پاسخحذف
  3. age adam delash khayli tang beshe bayd che kar kone, ahan fahimdam, bayd khaterat khosh o shirin ro mesl ghand gooshe dahan dasht va mazeh mazeh kard na?
    vali che bayd kard, in ham az on cheez hast ke ma dar zendgi nemdonim va bayd etfagh beyofte, va doory o deltangi ro ba do khat bary rafigh nevesht

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...