۱۳۸۵ مهر ۱۹, چهارشنبه

طوفان نوح


نگفتم ؟
طوفان الان جای دیدن داشت
گفتم چه زبون تلخی ! تا گفتیم قیامت طوفان نوح آمد
تا حالا اینطور از طوفان نترسیده بودم . شیشه‌ها داشت از جا کنده می‌شد
ای خدا این قیامتت‌هم رسید و ما نرسیم ؟
من اگه این عشق عمیق عارفانه رو با عشق اصیل عاشقانه ادقام نکنم ، به هیچ درد هستی نمی‌خورم . گفته باشم . خود دانی
چون نیمه و ناقص تجربه کردم
کمالم هم به کمال هستی افزوده نمی‌شه و از دو سر تویی که ضرر کردی. اگه در من به عشق تجربه عشق اومدی که باختی طفلک ؟
خدا می‌خواست عشق رو تجربه کنه. انسان رو آفرید تا دراو به این تجربه برسه
فقط نمی‌دونم
من این‌همه عشقی
گلی خانوم که نهایت عشق
چرا این خدای ما با عاشقیت نرو است؟

۳ نظر:

  1. پس بگو دیگه! طوفان الانه اینجا هم زیر سر زبون تو بوده؟!!!!!
    این همه عشقای رنگارنگ!
    کدومش بیشتر بهش حال میده؟

    پاسخحذف
  2. والله منم سر در نیاورد

    پاسخحذف
  3. طوفان ها می‌آید و می رود . همان گونه که ما مسافریم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...