۱۳۸۵ مهر ۲۶, چهارشنبه

بی نیازی



به چه کسانی حاضری کمک کنی یا دستی بگیری؟
اگه فکر نکنی با خدا معامله می‌کنی ، چی ؟
ما معمولا در چند وضعیت حاضریم در نقش انسان ظاهر بشیم . یا باید خیلی بیچاره باشه که تو حس کنی رابین هودی و الان کلی برات کف می‌زنند یا باید طرف زن باشه حت‌الامکان پیر زن و در آخر پیر مرد
این‌هم باز به‌تو حس قدرت می‌ده ،‌نه ؟
می‌تونه بچه هم باشه ، تو بزرگتر میشی
به هر شکل ما به کمک کسانی می‌ریم که به ما حس قدرت یا امنیت بده. یک حرکت کاملا خودخواهانه! ولی تا مدت زیادی از بابتش از خدا انتظار داری
چون خودمون رو زیادی مهم می‌دونیم و انتظار نداریم ، حالا که کار خوب کردیم. چیزی حال‌مون رو بگیره
بعد هم می‌گیم: آخه چرا من ؟ من‌که به این خوبی‌ام ؟ من که ماه‌ام ؟
من که بدی نمی‌کنم.....................؟
مثل بچه‌ای که سالی یک‌بار بیست می‌گیره انتظار شاگرد اولی داشته باشه

۴ نظر:

  1. من همیشه برای هر اتفاقی خوب یا بد...برای خودم ...دنبال دلیلش میگردم...اما خب هنوزم نمیدونم چراوقتی کار خوب میکنیم هممون مغرور میشیم و کیف میکنیم واقعا

    پاسخحذف
  2. bilmiram chi begam :| are injooras !!

    پاسخحذف
  3. برای اینکه دیر به دیر کار خوب می‌کنیم . به چشممون میاد و چوب خط می‌زنیم . در حالی‌که ما به جامعه بشری مدیونیم
    همه به هم

    پاسخحذف
  4. از رز هم انتظار نداشتم این‌طور بزنه تو دنده بیلمیرم و ساده بازی
    چون نیست
    چیزی ننویس
    ولی اینم نه لطفا نا امیدم می کنه

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...