۱۳۸۵ آبان ۳, چهارشنبه

چشم‌ها را باز کنیم

پسرک مذهبی و دختره آخره تجدد
تو میگی این معادله جواب داره؟
من که ، نه گمانم . این اول میدونه مبارزه است
از فردا بکش بکش از روسری و دست دادن یا ندادن با نامحرم‌های فامیل گرفته تا رفت و آمدهای خانوادگی می‌شه
دخترک که امروزی و متجدده به این موضوع فکر می‌کنه. پسرک عاشق و ندید بدید و تازه دراول راه منتظره خره برسه اونوره پل تا به خانم بگه یک من ماست چه‌قدر کره
میده
این معادله از حالا تهش پیداست. احمقانه نیست اگر هر یک فکر کنه در آینده اون‌یکی رو مثل خودش می‌کنه؟
کبوتر با کبوتر ، باز با باز. کند همجنس با همجنس پرواز

تورو خدا با مثل خودتون وصلت کنید. به خدا هیچ‌کس قابل تغییر نیست. بچه از سن صفر تا هفت شکل بنیادیش رو می‌گیره

ازدواج قبول توقف است در کناره چرخه‌ی سرنوشت یکی دیگه برای روزهای مابقی عمر
هجدی تر نگاهش کنیم

۲ نظر:

  1. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    هی هی هی ...حالا هی داد و بیداد کنم اما ادم که داغ باشه عین موقعی که تصادف کنه و بلند شه بگه هیچیم نیست هیشکی نمیفهمه چی میگم!!!!!
    اما خب نه کبوتر باز میشه نه باز کبوتر...
    والا من فعلا روسریمو دارم کسی زورم نکرده اما زورم میومد جلوی ادمای دیگه روسریمو بکشه تا زیر ابروهام که چیه؟؟؟ موهات بیرونه!!!!!
    بکن تو.........
    :(:(:(:(:(:(:(:

    پاسخحذف
  2. گفتن ندارد که از اول داستان انتهایش معلوم است

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...