۱۳۸۵ آبان ۸, دوشنبه

نقطه ضعف


و خدا از انچه مي ترسيد به سر شما خواهد اورد . س توبه 9 ايه 64
همیشه فقط ادعا
چنان با خدا شرط و پی می‌کنم انگار که هم‌خونه منه
داستان در مسیر رشد و تکامل هستی است و هر کی قدم به راه می‌ذاره باید تک تک نقطه ضعف هاش رو از بین ببره
اون‌وقت من چه می‌کنم؟
میگم : خدایا منو با هر چی امتحان می‌کنی بکن جز با بچه‌هام
خودم به زبون رسمی دارم نقطه رو نشون می‌دم . توقع هم دارم از بقال سرکوچه امتحان بشم
خدایا ما چی بدیم این بهشت رو واگذار کنی به این مردهای قلچماق که از پس تو هم بر میان چه به این تخم‌جنها‌ی بو نداده

۲ نظر:

  1. یعنی هر چی رشته بودیم پنبه دیگه؟؟؟

    پاسخحذف
  2. يعني راستي راستي خدا هم مثه بقية آدما دستشو مي ذاره رو نقطه ضعفه ما و هي فشار مي ده ، منم هميشه مي گفتم خدايا ما رو با هر چي امتحان كن جز با مامان !؟!؟ اي داد بيدا چه كاري كرديم ما !؟!؟ راستي راستيا هر چه بلاست به دل مبتلاست

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...