۱۳۸۵ مهر ۲۲, شنبه

جهان موازی


زندگی بیش از چیزی است که آموختیم. هستی سراسر حیرت‌اگیزو بی‌نهایت به پیش می‌رود
بچگی فکر می‌کردم ، این آسمون کجا تموم می‌شه ؟
حالا می‌بینم قرار نیست‌تموم بشه. هر نقطه پایان آغاز دیگری رو می‌سازه. تولدی دوباره به تداوم هستی کمک می‌کنه
جهانی در دل جهان دیگر . حوصله داشتی یک نگاه به سایت ناسا بکن
گاهی فکر می‌کنم ، این‌بار که خواستم به‌دنیا بیام ، نقشی رو انتخاب کنم که در همسایگی ستاره‌ها باشه. اما از طرفی می‌ترسم دچار دردسرهای شازده کوچولو بشم
من‌هم ستاره‌ای دارم
شاید بهتره بگم همه ما مرکزی داریم که از اون‌ها تغذیه می‌کنیم . شاید یکی از کاربردهای نماز همین باشه ؟
اما همین‌جا ، همین حالا ، روی زمین.عجایب بسیاری هست که هنوز از آن بی‌اطلاعیم. مثل جهان‌های موازی
یا دروازه‌های ورود به آن‌ها
ما نشستیم و خودمون رو کامل می‌دونیم. نق می‌زنیم چرا یک پای بساط لنگه؟
به همین زودی می‌خواهی دنیا رو کشف کنی ؟
بدونه تجربه یا شناختی ازخودت ؟
بهشت از تو آغاز می‌شه

۵ نظر:

  1. شازده كوچولو هر دردسري داشت حداقل براي ديدن غروب دچار در گل ماندگي نبود
    ما فعلا مشقات اين جهان مون رو حل كنيم خيلي شاهكار كرديم بعد بريم سراغ موازي و متقاطع و متنافر و مابقي....

    پاسخحذف
  2. ققنوس چه جالب ؟
    نه ؟
    می‌تونی با آشنایی با شازده کوچولو مشکل پیدا نکردن غروب رو حل کنی

    پاسخحذف
  3. از جایی نه
    همه اتفاق ها در باور ما می‌افته. باید از خودت شروع کنی تا بتونی جهان موازی رو یا ببینی یا درک کنی
    اینه که میگن انسان خودش جهانه

    پاسخحذف
  4. ما هر لحظه در حال تجربه جهان های موازی هستیم بی آنکه بدانیم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...