۱۳۸۵ مهر ۲۰, پنجشنبه

شب‌قدر


می‌دونی مذهبی نیستم
حساب کتاب مرگ رو برابر با تولد در جهان دیگه یا برگشت به همین جهان تا انسان کامل شدن و رجعت به کانون الهی می دونم
اما یک شب‌هایی هست که هر جور حساب و کتاب کواکب و دل خودت و حال هستی رو در بیاری ، شب‌های خاصی است . در کل سال هیچ زمانی به‌قدر این چند شبانه روز در سرنوشتم کارساز نبوده
از هیچ کتاب و رساله‌ای هم حرف نمی‌زنم جز تجارب خودم
این ایام همیشه برای من یک مرز بوده مثل صراط که باید از خودم می‌گذشتم! حتی مرگم هم در این ایام بود
نه فکر کنی چون باورش دارم در زندگیم کار کرده . نه به جان خودم
تازه امثال تونستم با این‌همه اهن و تلوپ روشنفکرانه لنگ رو بندازم و اعلام تسلیم کنم
امسال تازه یادگرفتم ، جدی بگیرم
مواظب تصمیم گیری ها و انتخاب هاتون در این ایام باشیم
که ایام صراط است

۴ نظر:

  1. چه باحال خاله!!!!
    امروز درست همین جمله یه تو رو تو فال (horoscope) روزنامه برای خودم خوندم...نوشته بود مواظب تصمیمام باشم....اما کدوم تصمیم؟؟؟؟
    من این شبا خیلی سبک میشم....انگار کوله پشتیم جا میمونه رو این صراط....

    پاسخحذف
  2. پس وقتی یک جمله دوبار شنیده می‌شمهلطفا خیلی مواظب باش که نشونه‌است
    باید به زبان نشانه ها عادت کنیم
    آن‌کس است اهل بشارت
    که اشارت داند

    پاسخحذف
  3. هيچ وقت به اندازه اين شب ها دچار دوگانگي نمي شم. اگه بخوام برم يه جاي مذهبي يا قران و دعايي بخونم، از مذهبي نشون دادن خودم بدم مي ياد. اگه بي خيال باشم انگار يه چي تو اين شبا جا گذاشتم. اگه... اگه....0

    پاسخحذف
  4. ققنوس مهربونم
    دوگانگی تو محصوله ذهن ماست . ذهن با بخش اعتقادی همیشه درگیری داره . چون اون همیشه در پی استدلال و دلیل می‌گرده
    تا زمانی که ندونی چرا باید کاری رو انجام بدی دچار همین مشکل خواهی بود
    با خودت تموم کن که
    من چون همه می‌کنند قران سر نگرفتم . اما باور دارم قران کتاب کبیر از اسرار الهی و پر از کد و نشانه‌هاست . صرف انرژی بالا اگه نگاهش کنی ، در شبی که نمی دونم کهکشان یا کیهان در چه وضعیتی است چون همه به امتحانند .
    تو هم بپر حالا که خود استاد بزرگ در زمین حاضره ازش بخواه
    سوره قدر میگه شبی که روح و فرشتگان به فرمان خدا پایین میان
    تو که دختر استادی و باید بهتر از من اینها رو بدونی ؟
    علمی هم که نگاه کنی اخترشناسی و فیزیک هم می تونه توضیحش بده
    تو هم مثل من یک دلیل یا پیدا کن و یا چون دیگران می کنند تو نکن
    دیگران ممکنه خیلی کارها بکنند که دلیل نداره ما بکنیم ؟

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...