۱۳۸۵ آبان ۴, پنجشنبه

یاد دوست

چی می‌شد اگه هنوز بود؟
کی رو کار نداشته باش. بالاخره همه یک کسانی رو در ذهن داریم که گاهی فکر می کنیم اگه هنوز بود، چی می‌شد؟

حالا مخاطب منم یکی از همون تصاویر و یادهاست
. دیدی ؟
بعضی‌ها گاهی چنان جفت و چفت آدم در میان که ایمان داری دیگه خودشه

یک‌جوری هم از صفحه حذف می‌شن که تو همیشه تو خماریش می‌مونی که بالاخره این بود یا نبود ؟

گمگشتگی چند برابر می‌شه. حالا دیگه هم منتظره اونی که از اول قرار بود یک روز پیداش بشه ؟

یا اینی که نیست؟
ممکنه
همون کسی بود که شاید زندگی‌ها طول بکشه تا یکبار دیگه مقابل هم قرار بگیریم
البته اگه سهمیه‌ای برای بازگشت مونده باشه. من که با این بمیر بمیر در این زندگیم غلط نکنم هر چی کوپن داشتم باطل شد و نه گمانم برگشتی باشه
چه غم‌انگیزه برسم سر خط و بفمم ، دیگه سهمیه‌ای برای تجربه نمونده و نتونستم از این گذار عبور کنم

خداوندا عشق را بر ما حادث کن

۸ نظر:

  1. خیلی خوشگل همه یه حسای منو همون جوری که هستن دقیق دقیق عینه عینه خودشون و حتی شاید اوریجینالتر از خودشون مینویسی....دوست دارم بخونم چون انگار من مینویسم اما میبینم که کاره من نیست و من نمیتونم!!!!
    خوشحالم...
    برای دعایی که نوشتی اممممممممممممممییین.....
    و تو هم همیشه سلامت و همیشه مشتاق رقصیدن زیر بارون باشی تا من ازت انرژی بگیرم!!!!!

    پاسخحذف
  2. بي او گاه به گاه تنها با ياد او ؟!؟ غر نمي زنم اما شايد كمي از غر زدنم و علتهاش رو تو سلام خداحافظ گذاشته باشم امشب بخونيد كامنت بگذاريد خوشحال مي شم

    پاسخحذف
  3. و باز هم جمعه اي ديگر غروبي غم انگيز و دلگيرو بي صدا

    پاسخحذف
  4. salam
    harki harvakh eshgheshe miyad harvaght ham eshgheshe mire ...
    engari del mesle istgahe ...

    پاسخحذف
  5. کجایی تو؟؟؟؟
    کجاااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟؟؟هان؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. نه دل مثل ایستگاه نیست
    اما فطرت دل این نیست خالی بمونه
    به هزار دلیل و توجیه دوباره جایگزین می‌شه

    پاسخحذف
  7. من کامنت می ذارم و با خوشحالی می خونم
    ولی تو هم تمرین کن یکبار فقط از بیان مثبت و امیدبخش اینجا استفاده کنی
    کاملا خلاف عادت

    پاسخحذف
  8. اگر کسی به لیاقت رسیده باشد . نمی تواند مقارنه اش را نشناسد . مگر آنکه همچنان در گیر خودخواهی یا تنفر از خویش باشد و نتواند عشق را بجوید

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...