۱۳۸۵ مهر ۲۲, شنبه

گذار عشق


از هر چه بگذریم ،از عشق نگذریم
فکر نمی‌کنم عشق یا تعلق خاطری داشتن. امری غیرالهی. یا شادی و خنده کفر ابلیس است
خوب ، بد ، زشت مفاهیمی است که ما برای حدوث تعریف می‌کنیم . وگرنه بالذاته در کائنات شری وجود نداره
به ‌قول گلی که میگه
آخرش ما نفمیدیم ایی عشق و خدا ساخت، یا شیطون ؟
صرف که داشته باشه
عشق خدایی می‌شه و فقط واسه بزرذگتراست
وقتی پای ما کوچیک‌ترها میاد وسط، عشق گناه دار می‌شه و من باهاس شونصد بار دهنم و آب بکشم
شب هم از ترس همسایه کوچه پشتی که چون با زنش ظهر عاشورا همبستر بوده و هر دو سنگ شدن نتونم بخوابم. فکر کن در ذهن یک دختر بچه چه‌قدر می‌تونه جاودانی بشه؟
همه امشب ظاهری افسرده و به خاطر جو موجود کمی غمگنانه ، حسابی حال عجیب
من‌هم دارم
نه ، قیافه‌رو ندارم. حال خوش این شب‌ها رو منم دارم . شب‌های سرنوشت ! شب‌های گذار
گذار از من تا او
ولی به‌این معنی نیست که نگم چه‌قدر دلم عشق می‌خواد
یکهو حس کردم چه‌قدر تنهایی تلخی است! باز فهمیدم جای چیزی خالیه
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

۷ نظر:

  1. ماشالا... شما منو انگشت به دهن مي ذاريد. قدرت فوق العاده اي در آپديت كردن داريد/ تا من براي پست قبلي كامنت بذارم يه پست جديد نوشتيد... ديگه به آيديتون نمي سريد؟؟؟ منتظرتون بودم/ قاط زدگي آيدي من هم كار دستم داده نه آفي دارم نه آني!!!خدايا به حق اين شب ها همه آيدي دردان را شفاي عاجل عنايت فرما. آميييييييين

    پاسخحذف
  2. وای خاله...این موزیک تو شده بهترین خاطره یه من!!!
    هر جا میشنوم ناخوداگاه میگم کیمیاااا...اصلا یه حس جالبی میده بهم البته قبل اینکه اینجا بشنوم اینجوری نبود....لابد اینم یه نشونست....
    بعدشم...ولا راستشو بخوای منم این فکر گلی تو ذهنم جاودانه شده دست خودم نیست...دلم که همیشه عشق میخواد اما بی لباسی یه جور وحشته همیشه برام...
    تنها هم نیستی..من میبینی که 24 ساعته دارم تعقیبت میکنم....

    پاسخحذف
  3. پروردگارا به حق نورت
    به حق زمان و خاموشی ستارگان و روشنی خورشید
    دل این چت بازان عزیز را شاد بفرما
    آمین

    پاسخحذف
  4. آزاده وقتی تو حتی موزیک اینجا حال می‌کنی و حق وتوی آهنگ های تلخ رو هم داری
    شدیم همخونه های کیهانی
    من اونجا پیش تو‌ام تو اینجا کنار من
    با این‌همه بعد زمان و مکان
    خدایا دل همه رو شاد بفرما
    زمین و مردمانش را شفای عاجل عنایت بفرما

    پاسخحذف
  5. امممممممممین

    پاسخحذف
  6. فکر کردم اگه واقعا با هم همخونه بودیم چطور میخواست بگذره!!!1

    پاسخحذف
  7. عشق را خدا خلق کرد
    شیطان آلوده اش کرد

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...