۱۳۸۵ مهر ۲۷, پنجشنبه

شجره نامه


هزارتا کار هست که دلم می‌خواد بکنم . اما نمی‌تونم و نباید بکنم
هنوز هم به خیلی چیزها حتی فکر نمی‌کنم که مبادا روح جد بزرگم در گور لرزیده شود

نه فقط من

همه به نوعی گرفتار مشتی القاب اجدادی شدیم که جز به دست و پای‌ما به‌جای دیگری بند نیست و هم‌چنان در پی آرزوهای‌شان در ما‌می‌گردند

تا گنج غمت بر دل دیوانه مقیم است

ما موندیم و آرزوهای پنهان از خود

وقتی هم که فهمیدیم خرس کجا تخم می‌ذاره؟
تمامی اسناد و مدارک اعتباری خاندان بزرگ ابوی به فریاد آمد که وامصیبتا ! آخر زمونه . پیکرمان را آلوده نسازید
چه حوصله‌ای ؟
این‌ها تا صد سال بعد از خودشون هم کار دارند

۴ نظر:

  1. منم واسه همین میگفتم اون که از اصالت حرف میزد من تو هر لحظش خورد میشدم و میریختم....

    پاسخحذف
  2. ای‌ول بردیا . چنان زیبا تشریح کردی که هم عطر اون پودر رولن و عطر خودش تا گل سینه فیروزه‌اش رو حس کردم . چنان این خاطرات در تو نقش بسته که می‌تونی عینن انتقالشون بدی
    اما ما هر چه و در هر کجا که باشیم. هر یک برای تجربه‌ی نیازهای زندگی قبلی اومدیم تا این ها رو از روحمون پاک کنیم
    تازه بدوران رسیدگی هم نوعس صراطه که باید درست از اون گذشت
    همون قدر که این الدوله بازی ها محدودیت داره مال اون ها هم برای اینکه کهنه بشن عبور صحیحه
    چه اشکال داره ؟ بذار عده عده به دوران برسند و کسی از دوران عقب نمونه
    شاید عقده ها و زخم‌ها بهتر شد و تونستیم به هم لبخند بزنیم و بگیم
    صبح به خیر دوست من

    پاسخحذف
  3. آزاده هم که باز حرف خودش رو می زنه چیزهایی به این سادگی خدا رو نمی شکنه
    خدای گونگی رو تمرین کن
    در هر مورد از خودمون بپرسیم
    اگه خدا الان جای من بود چه‌کار می‌کرد ؟

    پاسخحذف
  4. ماییم که اجازه دخالت دیگران را می دهیم. در حالی که دیگران اجازه دخالت در زندگی شان به کسی نمی دهند و باز می نالند که همه به کارشان کار دارند
    آزاده باید بود. رها از قید ما و او

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...