۱۳۸۵ مهر ۲۴, دوشنبه

چرایی؟





نژاد ابوالبشر همیشه جایزالخطا بوده و بر منکرش لعنت
در جایگاهی که خالق هستی اول چرایی عالم است و ابلیس از او پرسید چرا آدم رو آفریدی؟
ما که دیگه با وجود ضعف و قوت در بعضی از امکانات نسبت به خالق عظیم الشان جای خود داریم و می‌تونیم با استفاده از تک ماده و انداختن گردن شیطون یا دیگران از زیر بار گناهان در بریم

به قول گلی
حالا خوبه باز ما ایی شیطون و داریم گناهامون رو بندازیم گردنش
طیفلی شیطون که نمی‌شه بندازه گردن خودش؟
مث ای قیامت که خدا نمی تونه خودش و بیسوزونه که ما رو بیندازه تو جهندم ؟

ولی خدایی‌اش
یک جاهایی اشتباه کردم که به بهای نیم عمرم بود و غیر قابل برگشت
خدا وقتی می‌خواد با دست خودمون بیچاره‌مون کنه . مدتی عقل انسان رو ازش می‌گیره و اون تحت تاثیر جنون آنی مرتکب جرمی که باید ، می‌شه . حالا ما گناه کاریم ؟
یا او که بی اراده‌اش برگی از درخت نمی‌افتد
تو تصمیم می‌گیری قدم می‌زنی. خدای درون تو اراده کرده به قدم زدن؟

۴ نظر:

  1. الهی بمیرم واسه خودم...که اینقد خداذلیل شده....

    پاسخحذف
  2. باید باهات حرف بزنم...دیوانه شدم....قاطی کردم...بلد نیستم بد باشم اما شدم

    پاسخحذف
  3. نه عزیز دل
    بد،خوب،زشت تعابیر ذهنی است که ربطی به حقیقت موضوع نداره
    چیزی رو که تو میگی بد
    شکستن خواب و رویای نسل های پیش برای ماست
    نه لظوما نیاز ما ؟
    خودت رو نباز خیر و شر هستی در زمان جاشون دگرگون میشه
    در نتیجه حقیقتا شری در کائنات وجود نداره که تو بد شده باشی

    پاسخحذف
  4. خداوند عشق را آفرید. ابلیس به گندش کشید و نابود شد

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...