۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

مرد شش میلیون دلاری



وقتی به یه مدل ماشین توجه پیدا می‌کنی، از هر کوچه که رد می‌شی
یکی از اون مدل می‌بینی
ان‌قدر می‌بینی که بهت امر مشتبه می‌شه که،‌ حتمی باید اون کار رو بکنی و همه‌ی این‌ها نشونه است
این مربوط به حرکت پیوندگاه در نقطه‌ای‌ست که بهش توجه داری
توجه ما از جنس، اراده‌ی خالقه
ما محصول اراده‌ی اوییم
امروز که پابه‌پای نوجوانی نوک پنجه قدم برمی‌دارم، توجهم به همان سال‌ها و در نتیجه
بعد از یک صده  دلت می‌خواد شوی رنگارنگ عهد،  گرام پیکاپی ببینی و تازه همین تنها نه
از دیدن این نابانوی لوس‌آنجلسی، که دوست داره بهش بگن دوشیزه شهره
 پاک سن و سال از یادش رفته و هم‌چنان می‌تازه را هم 
با لذت تمام ببینی و باهاش خودی هم تکون بدی
به سبک همون وقتی که بودی
یادش به‌خیر جمعه‌ها دمه غروب که یک کانال مرد شش میلیون‌دلاری می‌داد
اون‌یکی شوی رنگارنگ
من این دلم می‌خواست و ابوی نادر استیو آستین
و از جایی که ایشان شاهزاد و ولیعهد پدر بودند،‌ به قید دو فوریت نظر من رد می‌شد و 
بعد ها کمی ارتقاع یافت به این‌که:
شما می‌تونی با اون سیاه سفیده رنگارنگ ببینی
و من که همیشه زیر پای ولایت عهد له بودم
ای جان
یاد همه‌اش به‌خیر
روزهای خوب عمر من
کودکی‌های ساده و بی تعقلی که مرکز بهشت بود
و من ساکن شاخه‌هایش
وای خدا چه حس خوبی
می‌تونم به خودم بگم:
من بی عقده بزرگ شدم
زیرا
وسطای استیو آستین،‌ بعد از رنگارنگ خبر پخش می‌شد و
کانال بی‌شک به سمت خبر می‌شتافت
و تهش نه خر من بارش مراد بود
نه ولایتعهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...