۱۳۸۵ مهر ۱۰, دوشنبه

خوان ماتیوس






وقتی تازه باهاش آشنا شده بودم بدجور جوگیر و هیجان‌زده بودم .
شاید نزدیک هجده سال پیش بود .
حرف‌هاش برام تازه و هیجان‌انگیز بود
من در نوع خودم ارتباط برقرار کردم و هنوز همون کتاب‌های چند جلدی‌ کاستاندا رو گاهی مرور می‌کنم
اما این ، دون‌ خوان‌ماتیوس ، ساحر سرخپوست مکزیکی
آفتی بود که زیرکانه در وقت مقرر وارد بازار کتاب و نتیجه شد ؟
جوان‌های بی‌ظرفیت و بی‌جنبه
خسته از جنگ‌ وانقلاب پوچی گرفته رفتند شکار ، سایه
دنبال روان گردان و توهم زا سراغ چیزی که روان‌شون رو بگردونه
از حشیش و بنگ گرس تا هروئین و نهایت مرگ
یک عده هم جلوی ما که می‌رسیدند دون‌خوان بودند و راه‌براه کلاس رایگان می‌ذاشتند
پشت سر دون ژوان تشریف داشتند
مثل این تب‌داغ گلد کوئست که باعث شد رتبه دو رقمی های شریف .... درس و زندگی و ول کردند و پرزنت کنند
به همین سادگی
بزرگترین پیام‌ها گم شد و عده‌ای هم ، گندش رو درآوردند و سیاست حاکم مردم شد

۲ نظر:

  1. valla hichi nafahmidam:(;;)

    پاسخحذف
  2. گاهی با خودم گفتم نفهمیدند چه به بازار آمد . ولی بهترین نتیجه همانی است که شما هم رسیدید . دون خوان سرندی شد برای عده ای دیگر از جوانان ما . به هر جهت راحت تر از گلوله و سم و زندان بود ؟ با دستهای خود نابودی را خریدند . اما مسئله اعتیاد پیش از اینهم در کشور ما ریشه دوانده بود . از زمان جنگ شدت پیدا کرد و کاستاندا هم مزید بر علت شد

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...