۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

دحتران حوا ، نخوانند



این‌دفعه رو دختران حوا نخوانند و با چشم بسته از این پست عبور کنن
بذار بعد عمری من یک کله‌پاچه‌ای از برخی، عرض کردم، برخی از دختران حوا روی هیزم بذارم کمی دلم خنک بشه
مُردم بس‌که هی بی‌رابط و با ربط بهشون گفتم: تو چنین و تو چنان و........ حالا می‌گن:
ببین
تو که انقده خوبی‌ها...... انقده عشق و اینا می‌گی و میدی و میری‌ها نمی‌شه یه ذره هم دولا بشی من دلم سواری می‌خواد؟
باور کن بعضی چنان باهات مواجه می‌شن که انگار ده پشتت خونه زادشون بوده خب منم اگه دوباره نقاب منم رو بزنم و خودی نشون بدم که شما دیگه از مرد و زن بیزار و دل زده می‌شید.
ولی لوسی و توقع بی‌جا و خودخواهانه از سرتون می‌افته و به‌جاش می‌تونید در یک رابطه با جنس مخالف به تعادل برسید و به اندازهای که می‌دید برداشت کنید
این بدبختارم به‌جای جیمی جن چراغ جادو دیگه نگاه نمی‌کنید
با برخی از دخترانم. اونا که فضولی کردن و دارن متن ممنوعه می‌خونن مسئولیت سوء تفاهمی‌ش پای خودشون
ولی قربونت گاه لازم باشه زن چیه؟
من اصلا خود جناب آدمم.
حالا چی؟
خب من اینا رو به دخترای خودمم که می‌گم. اینا بالاخره بچه‌ان. به شما هم بگم؟ کسی در قبال ما وظیفه‌ای نداره. اگر قدمی برمی داره انسانی‌ت و محبت اون انسان، نه خری‌یت. حتا پسران حوا
ما در رابطه‌های با این بدبختا که بدتر هم می‌شیم. اون مال عهد بوق بود که رنگ آفتاب مهتاب رو زن نمی‌دید . می‌شست گوشة هشتی، سرویس می‌دید. سرویس می‌داد.
حالا
کم یا زیاد
نه حالا که
ماشالله دنیا زیر پاهم که نباشه با این ماسماسک " موس " زیر انگشتاست و اطلاعات همین‌جور در حال به‌روز شدن
اونا داد نمی‌زدن. بیچاره ها توسری هم می‌خوردن.
ما هم بیرونیم.
هم می‌دونیم، هم توقع زن هشتی نشین را هم همچنان داریم

اون‌موقع اختیار وقایع دنیا به دست مردان بود.
الان ماشالله همه همه فن حریف شدیم بابت چی باید به هم حتا در مهرورزی هم باج بدیم؟
از این‌جا شرط سنی داره، قرائت زیر هجده سال ممنوع
اگه حاله؟ برای هر دو حال
اگه شور و نشاط و سرمستی‌ست، برای هر دو داره
چرا ما فکر می‌کنیم داریم یه چیزی به زحمت و زور می‌دیم که بعد بابتش انتضارات سر به آسمون کشیده بیاریم؟
نکن

نده
نگو
نیا
نرو
نمون
من دارم این حروف را می‌نویسم چون باورش دارم، دلم می‌خواد
پس دارم می‌نویسم

تو هم می‌خونی، چون به قلم من لطف داری این کل رابطة دو نفره است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...