۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

ماه خدا اینا




اوخ ببخشید: راستی سلام
اون‌وقت هی به آدم میگن : بچه جان نماز بخون . کاران بد نکن خدا بدش می‌آد
از اون‌ورم که ایی آقا روسری می‌گفت: بچه، به تو چه خدا کجاهانی هس یا نیس
بعدم که همه‌اش عزا داری و محرمه Nun Tsk Tsk. یا همه‌اش می‌خوان سر یکی رو ببرن میث اون ابراهیم که می‌خواست سر پسر بیچاره‌ش رو ببره،........ هان
تازشم تا اسم ایی امام ها می‌آد همه اشگ‌شون در می‌آد، همه قصه‌هاشم که آتیش و جهندم داره بعد تازه، ایی کیمیان می‌خواد من بچه مومن باشم.
خب من دلم می خواد الان رو که هستم زندگی کنم.

ولی اون می‌خواد من بد بخت
عقده ای معتاد بشم، دمه ترمینال بشینم و چرت بزنم و جنس بفروشم؟

آره؟
بی‌بی دیشبی می‌گفت ماه رمضون، ماه خداس Lava Lamp یازده ماهش که مال شما نیس، حالا نمی‌شد اینم می‌بخشید و ما رو هی ایی‌طوری بیچاره نمی‌کردی؟
همه‌اش باهاس کاران سخت سخت بکنیم. چیزانی هم که دل‌مون می‌خواد نکنیم.
به‌جاش
هی با مردم دعوا کنیم. عطر نزنیم و همه جاهان بوی بد بیاد
وقتایی که ایی کیمیان روزه می‌گیره، خودم حکومت نظامی می‌کنم و از اتاق در نمی‌آم
تازه بهش می‌گم خدا نخواسته که شما و همه اونای دیگه روزه بگیرید که با همه دعوا کنید خانوم
می‌گه: Bow Down
من که واسته خدا روزه نمی‌گیرم!!
خدا این‌طوری گفته تا ما این طوری رشته‌های اراده‌مون رو که داره می‌میره و تموم می‌شه قوی کنیم.
گلی: خب ایی‌طوری که هی از گشنگی غش می‌کنه آدم.
- ندیدی این‌هایی که در روزه خواب‌شون می‌گیره؟ چون جسم می خوابه تا بدن انرژی
به مرکز انرژی‌های کیهانی بره و از اون‌جا انرژی بگیره. برای همین مردم موقع روزه رویا بین می‌شن و خواب‌هایی می‌بینند که تعبیر داره.
گلی: اه، مث یوفس؟

کلک اینا رو می‌گی که هی بری بخوابی منم فکر کنم رفتی انرژی بگیری؟ هان؟

خب ایی اراده به چه دردی می‌خوره وقتی که تو همه‌اش دعوا می‌کنی؟
تازشم من باهاس یواشکی چیز بخورم که یه وقتی تو دلت نخواد. از غذا هم که خبری نیست، من بیچاره هم چشمم کور باهاس ناهار مرور هفته بخورم. تو روزه‌ای یا من؟
تا وقت افطار که یهو می‌پری تو آشپزخونه وخودت و می‌کشی چون تو گرسنه‌ای !؟
بعد افطارم که دیگه حالش رو نداری خوش اخلاق باشی
تازه می‌شه شب تا تو آدم بشی

اون‌وقت شما کدوم اراده تون رو قوی کردین؟Ice Cream Cone اصلا به چه دردی می خوره این‌ها؟
-ببین بعضی وقت‌ها نمی تونم کاری رو که تصمیم می‌گیرم تا آخر انجام بدم
یا همین سیگار رو نمی تونم نکشم چون، اراده ام ضعیفه
با اراده ضعیف ما نه در زندگی شخصی و نه در اجتماع می‌تونیم موفق باشیم

Light Bulb و خیلی استفاده‌های مهمتر دیگه‌ای داره که تو حالا نمی‌فهمی
باشه برای بعد.
ولی از طریق همین رشته‌هاست که آرزوهای ما برآورده می‌شه. خدا هم با اراده جهان را آفرید
گلی : خب نمی‌شه تونم اراده کنی با کسی دعوا نکنی، چون تو قراره رشته‌هات رو قوی کنی به دیگرون چه ؟
وای، گفتم افطار یاد خوراکی افتادم. فقط عاشق این‌شم. چیه؟
عاشق، عشق که نباشیم.
بذار عاشق شکم‌مونScrapbooking باشیم.
یا نکنه باهاس گشنه از دنیا بریم؟

وای آش رشته با یه عالمه کشک و زعفیرون و نعناء داغ. بعد یه بقشاب زولبیا بامیه
بعد تخم مرغ عسلی و نون پنیر گردو خرما هم هست
وای خدا قربون
ایی ماه رمضونت برم با افطاراش و اراده‌اش
دو تا نون خامه ای گنده با یه لیوان چاییBBQ
وای اگه شله زردم باشه که دیگه چی می‌شه. اوه........ حلوا یادم رفت
.
.
.
وای، یه چی یادم افتاد. برگشتم که اونم بگم :
حلیم


۲ نظر:

  1. salam goli. kojaee maloom has ?

    پاسخحذف
  2. سلام گلی جون
    قربون اون شیرین زبونی هات

    تو این دوره روزه کله گنجیشکیت
    من فقط از تو التماس دعا دارم و بس

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...