۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

سراب


شنیدی؟
هندیه می‌گه دنیا سراب آهه، خیال آهه؟
یعنی همین
همه دنیایی که ما می‌شناسیم و تعریفش می‌کنیم
چیزی شبیه به این است
سایه‌ای از پشت اطلاعات ما. معمولا ما از خودمون هم شناخت و آگاهی نداریم
چه به دنیا؟
از دور می‌بینی یکی داره می‌آد
فکی می‌کنی، این کسی‌ست که مثل هیچ‌کس نیست
باید صبر کنی تا انقدر به تو نزدیک بشه که بتونی تصویر واضح تری ازش به دست بیاری
اما
ما همین‌طور که از دور می‌بینیم
تعریفش می‌کنیم، قصه می‌سازیم، بهش شخصیت می‌دیم. می‌بریم و تن طرف می‌کنیم
لباسی برازندة قامت ذهن ما. ذهن من. شناخت از من تا من
نه بیشتر، همة موضوع توهمی است ساختة ذهن من که بهم حق می‌ده به‌خاطر باورهای غلط خودم
از دیگری متنفر بشم، دروغ‌گو خطابش کنم. ............ این همة شناخت ما ازدنیایی‌ست که دائم ازش توقع داریم
بهش لعنت و بارها پرستشش می‌کنیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...