۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

جایگاه فرهنگی، موال



البته از این‌که در هر شرایطی امکان معجزات جناب جبرئیل باشه
و هست را نباید غافل شد
از این معجزات عدیده و پدیده بگم ، دستشویی

آقا از جایگاه ویژه و از نظر دورماندة دستشویی در فرهنگ قومی‌مان غافل نباشیم
تو به هر نقطة جهشی زندگی من که نگاه کنی آماده سازی برای پرش از همون دستشویی بوده
سیگار
در دستشویی تمرین کردیم
البته با یکی دو پک تمرین رو شروع کرد م و بار اولی که دود راقورت دادم
چشمت روز بد نبینه، افتاده بودم کف دستشویی
فقط حسن دستشویی ما در این بودکه سرکار خانم والده لحظه‌ای سیگار از لبش نمی‌افتاد و همین‌طور در حال تردد خونه به‌قدری بوی سیگار می‌گرفت که کسی متوجه خلاف من نمی‌شد
قبل از سیگار هم مبحث سوت
تازه از یکی از پسرهای کلاس سوت زدن دو انگشتی یادم داده بود
یا باید می‌رفتم طبق معمول گل درخت و تمریم می‌کردم یا
باز در دستشویی گرام
خب نت و ساز تمرین مداوم می‌خواد و سوت زدن هم از این رشته جدایی نداره
زمان دخترای خودم دستشویی مکان مطالعه و گفتگوهای طولانی تلفن همراه شد
خلاصه که آقا ما هرچی می‌کشیم یا زیر سر دستشویی‌هاست که پیشنهاد می‌دم مثل پارک‌ها دیوارهایش را برداشته
تا از نزدیکی کودکان بی‌گناه به انواع امور خلاف جلو گیری کرده باشیم
یا از تختخواب
باور کن
نود درصد مردم در تخت‌ها می‌میرند نه درجاده یا به دست جانیان
تختخواب خطرناک ترین مکان دنیاست و هر شب خود را به آرامشش می‌سپاریم چون به معنی دیگرش نمی‌اندیشیم
بعد اسم جاده‌ها در رفته و وقت سفر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...